En vanlig dag i Horsham.

Idag har jag och Siri haft en helt vanlig dag tillsammans, men det fantiska är att jag har tagit kort hela dan, så här mamma här kommer lite annat en fest! =)

Lägg märke till den blå himlen! den täcker nästan hela bilden men det är inte så ofta man ser det hr i England så jag var ju så glad =)

Eftersom både jag och Siri är snuviga och hostiga så valde vi att ta det lite lungt, men ut skulle vi =)
Så vi gick till parken tillsammans med vårat bröd som vi skulle mata ankorna med, vi gick så klart rakt över gräset som var nyklippt och blött, så det och lera hade vi överallt och vagnen var täckt!
Men strunt i det, vi gick rakt in på lekplatsen, nästan direkt var det dags för ett litet mellanmål, en halv banan blev det till oss båda =)
 

Hon lekte och åt samtdigt, så hon tappade såklart den, men , men...

Nästa steg var att gå ner till våra kära ankor, som vi alltid besöker när vi är i närheten! De var väldigt glupska idag, Siri fick stå på en bänk längst bak för att inte bli attackerad =)
På bilden är vi precis påväg därifrån


Men visst är det fint!

Sen var det raka vägen tillbaka till lekplatsen igen, hade mycket kvar att göra, gunga, linbana, balansgång, Sii Saw (gungbräda), sandlåda, bestiga berg och detta fick jag bild på =)


Ser ni hennes snygga rosa gummistövlar till de fina röda kläderna =) MITT FEL! Men jag tyckte det var rätt mysigt!

Efter några till gånger på rutshkanan (har inte en aning hur det stavas) så var det dags att gå hem! Och vet ni vad vi såg på vägen hem! En grå ekorre så Anki den här bilden är till dig =)


Är den inte fin, jag är glad att jag lyckades fånga den på bild =)

Sen var det hem och värma upp lite fiskgratäng och koka lite pasta, äta och sen sova! För henne alltså, jag själv diskade och strök! Bra va!
När hon sedan vakande var det första hon sa "Sovit jätte gott" , hur mysigt är inte det! Så hon var riktigt ladda till att leka lite med hennes tee servis så vi hade Tee party =)


Var ju tvunga till att ha lite frukt till teet!

Efter det, hängde jag tvätt, vi spelade lie boll, Dan kom hem och var med och sen lagade jag mat igen. Denna gång Pasta och köttfärsås! Väldigt uppskattat!

Nu sitter jag på mitt rum och slappar och väntar på att syster yster ska ringa så vi kan prata lite skit!

Imon jobbar jag bara halva dan ick jag precis reda på så Johanna kommer hit vid lunch och så ska vi se om vi kan shoppa lite och sen på kvällen ska vi ge Horshams uteliv en andra chans!
På lördag ska jag jobba, därför jag är ledig imon, för de ska inte till London och fixa med kliniken så jag, Johanna och Siri ska ha en liten mys dag! Det vet inte Johanna än men det blir jätte bra! =)

Ha det gött allihopa! Dåligt med kommentarer på senaste!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Paulina



hellluuu....va mysigt ni har det du o siri!!

så gullig kommentar hon la när hon sovit :)

jag har varit rätt käss med kommentarer nu...förlåt men ska skärpa mej...ska uppdtarea vad som händer här hemma med...men vafasen...det händer ju inget :)

så kul o se hur du har dt malin!!

ses snat!!! puss pusss

2008-09-19 @ 10:46:18
URL: http://www.cocktail.blogg,se
Postat av: gunnar

då ska vi se om vi kan lägga ett litet inlägg. guuud vad söt ungen är, helt sjukt ju. :) o så mysimys ni har det. trevligt o få höra din röst igår, när du var på väg ut. fast ville ju feeesta med dig. du fattas mig hela tiden. men känns så bra att du har det bra. o snart ska jag komma o visa england hur det går till på riktigt. :) men kan ju inte visa fullt ut själv, då är det en väldans tur att du e med, för är de något vi kan ihop så är det hålla låda. :) pussa

2008-09-20 @ 12:38:16
Postat av: Marie

Hej Malin! Nu är det snart bara en månad kvar tills vi kommer och hälsar på. Tills det har jag snott din Sex and the city-box. Hoppas på att det är okej. Kram

2008-09-22 @ 21:04:10
Postat av: Paulina

helluu...vaddå dubbelmoster??

2008-09-24 @ 11:35:31
URL: http://www.cocktail.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0