Hejsan Hej!

Nu kommer Mamma och Anki snart! Pratade med dem precis och deras flyg är försenat med två timmar så där sitter de och väntar. De skulle lyft kvart över sju men blir iställer kl nio. Kul va!

Men gött för mig för nu hinner jag ta ett långt bad och bara ta det lungt!

Igår vad Johanna här och hälsade på! Vi var ute och åt på en pub och frack en öl, sen gick vi och köpte en glass på Mc och snackade skit! När vi kom tillbaka hem hit började vi att kolla på lite helg boende i Bristol, för vi har tänkt att åka dit och festa en helg för att bara se och göra något annat =)  För er som inte vet var det ligger så ligger det på andra sidan England, mitt över vid den andra kusten, tar typ 3, 4 timmar köra =) Men det ska bli trevligt om det blir av. Just nu är vi fyra tjejer som jag åka, Jag, My, Johanna och Sofia men det slutar säkert med att det bara blir jag och Johanna för vi är så jävla på !!

Ja så ikväll kommer tanterna, så det blir en lugn helg med Shopping och Seightseeing =) Gött det med ibland! Men vi får se hur det går och vad de känner för att göra. Camilla, Dan och Siri åker till Sverige tidigt imon bitti så de hinner precis träffa varann och det tycker jag är kul!

Nej nu är det dags för ett bad! Ha en bra helg där hemma och ta det lungt med alkoholen =)

Puss kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Jonas

Kolla på lite helg OCH boende heter det. Eller är det inte det du menar :P ?



Jaha, jag trodde du menade den tredje kusten när du skrev andra sidan England...



Hälsa mamma och Anki och ta det lugnt med dem :D

2008-09-06 @ 21:35:48
Postat av: Paulina

hellu...nu får du allt uppdatera lite tycker jag...är inne hela tiden men det står då inget nytt...

hur länge ska din mor o anki vara hos dej?? pusss

2008-09-09 @ 23:19:44
URL: http://cocktail

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0