Jävla kul!

Min helg har varit underbar!

I fredags tog jag tåget till Johannas lilla by Effingham, som ligger mitt i ingenstans men ganska mysigt. Vi åkte hem till Ida för att plocka upp henne och sen ålte vi till en pub mitt inne i skogen The Black Swan, den var väldigt söt och mysig och mycket folk för att va mitt i skogen. När vi hade druckit en öl kom Will och hans kompis. Will träffade jag i Sutton för någon helg sen när vi var ute där ( den killen som tysken blev arg för =) )  Vi drack några öl till med dem och hade så sjukt roligt! Skrattade högt hela tiden! Alla runt omkring oss bara stirrade! Efter det åkte jag och Johanna och lämnade Ida hemma och sen åkte vi hem och sov så gott så!

   
Ida, Johanna och jag
 

Will och jag!

Jaha och sen blev det Lördag.
Johanna skulle jobba så vi hade hennes två killar hela dagen Sam 2 och Adam 8 månader.
Så vi åkte hem till Sofia som också jobbade och var där en stund, åkte till lekplatsen och ja lite allt möjligt!
Sen åt vi lunch hemma hos Sofia, jag, johanna, my och anna-maria. Alla aupairer och vi har verkligen blivit yrkesskadade för de ända vi disskuterade var barnen, städning och liknande =) Kul va! Samtidigt som vi skickade rutn lilla Adam som alla gullade med =) Riktiga mammor har vi blivit.


Johanna var allt lite förvirrad =)


Jag och Sofia på lekplatsen!


Lilla Adam =)
Söte tjockis....

På kvällen var det dags för en rejäl utgång!  Så jag och Johanna åkte hem och lämnade barnen och sen åkte vi iväg och hämtade Ida, åkte inom affären och köpte dricka och sen var hem och börja förfesten =) 
Så jag, johanna, Ida och My satt hemma hos Johanna med hennes "pappa" och deras inboende och förfestade! skit trevligt, mycke gamla hits spelades och det är ju underbart!
Sen var det tåget mot Guildford som gällde!

Väntan på tåget!


Allihopa på tåget!


Första skålen på första stället =) 


Mysig bil helt enkelt! speciellt att my är så glad =) 

Efter det stället gick vi vidare till en annan bar där vi satt och snackade med några killar en stund, men vi tänkte att vi kan hitta bättre så vi gick vidare och hittade då en annan Club som var helt ok, de dåliga var bara att det kostade 14 pund att komma in men det fick vi helt enkelt ta... 

Där träffade vi en gäng finska killar, jävligt trevliga och bjöd på massa dricka men man kunde ju inte prata med dem utan att skratta, finsk dialekt på svenska är ju bara så himla kul! haha 

Men jag och my fick iallafall ridit metall gris!



Detta är också bara en sjukt mysig bild =) 

Vid halv fyra stängde stället och det var das för oss att hitta lite mat. Träffade några killar som skulle visa oss vägen och det slutade med att de bjöd oss alla på varsin hamburgare och pommes! as gott var det! 
Sen tog vi en taxi hem till Johanna och var hemma vid halv 6.

på söndagen mådde ja som jag förtjänade! riktigt piss men johanna var tvungen att jobba så det var bara upp ur sängen och hjälpa till med barnen. Då åkte vi iväg till Mercedes world, massa häftiga bilar


Johannas framtida bil =) 
 

Stannade hos Johann tills idag och nu har jag blivit sjuk.,..riktigt tråkigt! 

men nu ska jag hoppa in i duschen snabbt och sen är det One Three Hill dax!!!!

ha det bra!



 



Kommentarer
Postat av: Sandra

Äntligen! Har hittat din blogg och har nu streckläst alla inlägg i den :) Kommer nu bli en trogen läsare :) Och du.. vem var den där Peter?.. nice guy ;) Och hairspray affishen.. såg du den?.. NU när du är i london så mycket hopas jag att du går på mycket musikaler :) (och berättar om det för mig sen) :D

Puss gumman!

2008-09-17 @ 19:23:53
URL: http://ssandraanderssonn.blogg.se/
Postat av: gunnar

han var ju söt o trevligt med engelsman också. :) de bästa med den andra mysiga bilden på er fyra tjejer o ju helt klart han med glasögon på sidan av bilden , helt underbart. pussa

2008-09-20 @ 12:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0