Snö, snö och återigen snö!

Helt jävla otroligt att en sådan här stor stad bara kan stanna... Poff, det kom lite snö så nu stänger allt =)

Skolor, banker, jaa alla jobb för ingen kan komma dit, bussar, tåg, ja till och med tunnelbanan för den blev för full så de var tvungna att stänga 10 av 12 linjer =) Bra!!

Så istället trängs alla dess människor i parkerna och ska åka pulka, skidor, snowboard, jaa va man nu har hemma i sin lilla lägenhet i london =) . De roliga är att de flesta hade pulkor men däremot inget att ta på sig, så man såg väldit många genom frusna, blöta stackare. Inget för mig det =) Vi grävde fram vad vi hade i lägenheten och gav oss ut och åkte vaxduk! Himmla trevligt. Jag och Siri var ute hela dagen i Måndags, det har inte varit lika kul efter i måndes för de blir ju slask rätt fort här inne i storstan som man säger =)  Hahaha Jajaja fick inte tagit några bilder när vi var ute men det blev lite från fönstret!


Deras bil förresten, som inte startar för tillfället =)


Vägen upp till parken!

Ja från snö till Utgång =) Jajamen, eller vad ska jag kalla det egentligen.

Igår satt jag hemma och började få panik, inte träffat någon annan än dessa väggar sen i lördes så jag slog en pling till My för att få lite tröst. =) då kom hon med det brillianta iden att jag kunde ju faktiskt komma ut till dem eftersom jag inte började förren kl 13 idag! Då tänkte jag varför inte, bättre att ha nått att göra än att sitta här och vara missnöjd. Glad är jag att jag åkte! =) haha.

När jag kommer till Epsom så mötte vi upp på The Wheeterspoon, Jag, My, Mys vän hemifrån Lisa och Sofia. Äter lite middag och dricker öl helt lungt. Men sen ändrades inställningen hos mig, My och Lisa. beställningarna ändrades från öl till groggar och man såg var kvällen skulle sluta =)


Riktig radde kväll, var ju inte beredd på att den skulle sluta som den gjorde =) 

 Vi drack en del där och Lisa fick beställt en rejäll red bull jäger =) de har inte det som grogg här på samma sätt som hemma. här får man ett shot glas med jäger i ett litet glas och sen häller de på lite red bull. Jäger Bomb. Men man får drick s sä jävla många då så Lisa skulle förklara hur vi gör i Sverige =)  De slutade med att hon fick en trippel dubbel.?? (blir det rätt tjejer?) haha jaa vi räknade iallafall att de blev 15cl jäger och en red bull!
 

Mumsigt! Jag och my lyckades att få en lite mer neutral trippel singel =) . 

Sen blev vi tippsade av den kära bartendern M att det var studentfest ¨på en annan lite klubb så varflr inte dra dit! Billig dricka och trevligt sällskap! Kan det bli bättre! =)


Lisa och My i regnet/snön på vägen dit =)

Sen kom vi dit frick en shot och lite drick sen var det dans på G =)


Ännu mer raddigt jag vet men den bjuder jag på! Speciellt till dig Emelie =)

Här är lite mingel bilder från kvällen!

        

Främmande killar är Thomas and Mikael.

Sen hamnnade vi på efterfest i deras student hem, har tyvärr inga bilder från detta. Sen tror jag vi kom hem runt fyra, sov till halv nio idag och sen var det dags att försöka hitta tåg som gick i snökaoset hem! Det var förvånadsvis lätt =) Nu har jag jobbat hela dagen och är otroligt trött så det är dag för mig att krypa till kojs!

ha det gött snyggingar!! PUSS

Kommentarer
Postat av: Gunnar

I loooooove it! raddeutgång på hög nivå! men de blir fasiken inte bättre än så! =) ser ut som ni har låda i alla fall o de är tamefan viktigast! saknar dig min lille puttinuttahjärtegull!

2009-02-06 @ 10:31:01
Postat av: Jonas

Bra Malin! Det där spontanfestandet är ett släktdrag som vi måste hålla liv i :)



Själv var jag på (och håll i dig nu, kanske till och med sätta dig ner) Valentine igår. Sjukt ställe, sjukt..



Ha det bra min kära syster så hörs vi säkert eller nåt. Kram kram!

2009-02-06 @ 14:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0