Tid.

214 dagar....

5136 timmar

308 160 minuter

18489600 sekunder...

Precis så länge har min vistelse varit i England. Ja jag har ju iförsig varit hemma och fuskat men jag  har ändå haft detta som mitt hem så länge.

Jag är barnvakt ikväll och har suttit här själv i ett par timmar själv nu och då kan man ju inte hjälpa att tankarna flyger förbi. Jag ska verkligen flytta härifrån om 5 månader. Då ska jag bara säga hej då till den lilla ängeln som ligger där inne som jag spenderar alla mina dagar med. Hur ska jag fixa det?



Ok, att jag kommer träffa dem igen men jag kommer aldrig bo här igen som den delen av familjen som jag är nu. Hemsk tanke. Men det sjuka är att samtidigt som jag har alla dessa tankar så längtar jag till att flytta hem så fruktansvärt. Vill bara komma hem och börja mitt liv igen efter denna semester. För det är så jag tänker på det lite, jag har tagit semester från mitt liv hemma. Jag jobbar ju här men inte på samma sätt. Svårt att förklara!


Sen alla underbara nya vänner man har skaffat, återigen har jag lyckats skaffa vänner över hela Sverige som inte alltid finns nära mig. Likadant varenda gång =) Jag har Sofia =Ö-vik, Johanna =Hudiksvall men som tur är har jag räddningen i ljuset My= Hässleholm! Det är ju i alla fall inte timmar med tåg =) =) =)


Men va fan nu ska jag inte deppa, 5 månader kvar som sagt!


På den tiden är det mycket som ska hinnas med

•·         Musikal! Förhoppnings vis, är i alla fall in planerat så =)

•·         Min 20 års dag! 24 februari!

•·         Sofia åker hem 25 februari! =(

•·         Jag åker till Sverige/Danmark över en helg.

•·         Många utgångar i Londons innerstad, det är det vi inte kunnat innan men nu jävlar!

•·         Underbart Engelskt vårväder =) Hahah

•·         Bli moster!

•·         Planera min närmaste framtid!

•·         Njuta av min sista tid och bara ha så jäkla roligt!!!


Imorgon är det Chinese New Year, då ska jag och familjen ta oss en tur ner till China Town delen av London och få oss en titt av den stora festen! Blir förhoppningsvis lite bilder! På kvällen kanske jag åker ut till Epsom och käkar med tjejerna och Mys bror men får se vad jag känner för!

Förresten var ju ute igår men tog inte så himmla mycket bilder och har inte lagt in dem på datorn ännu så det får bli imorgon!  Nu blir det nog sängen snart!
 


Nu säger jag och Siri Godnatt! Hoppas alla har haft en härlig lördags kväll! 

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vet precis hur du känner det! Mina vänner var också utspridda över hela landet efter att jag hade bott på Gotland. Tyvärr är det ingen garanti att stanna i samma stad heller, folk flyttar och sen är det bara en själv kvar. Man måste helt enkelt skaffa nya vänner hela tiden. Ett jävla jobb! Men ganska roligt också. :-) Vi ses i Danmark!

2009-02-01 @ 10:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0