Hallo i stugan!

Nu är jag hem kommen från helgen hos My! Mycket trevligt.

I fredes var det Babysit mys hemma hos Sofia! Det var jag, My, Sofia och en annan aupair vis namn Barbara från tjeckien eller nått. Hon är grymt dålig på englska så lite svårt att föra ett samtal men hennes värdfamilj är vänner med Mys och Sofias värdfamiljer så hon får lov att vara med =) Haha det blev iallafall Pizza och lite tv! Sen åkte jag och my hem till henne och såg The Holiday. Himmla bra film! Kan man se många gånger eller vad säger du My =)

Sen var det Lördag så det bar av til IKEA. Jag , My, Sofia, Johanna och Åsa! väldigt trevligt gäng. så där blev det lunch och lite hem trevliga saker för Åsa! Sen sprang vi såklart inom det svenska affären där jag fick köpt svenska kakor och salta fiskar! Gott med en taste av sverige! Sen åkte vi hem till My och slappade, lagade mat och såg på Sjätte sinnet. Helt galet rädda var vi men det var mysigt! Hahaha

PÅ söndag morgon var det dags för träning. Hör och häpna!!! Jag var på body pump, så nu har jag ont i var enda muskel i hela min kropp men det får man ta om man ska bli snygg! Sen slappade vi åter igen i Mys soffa men Pirates 2 och Bridget Jones Dagbok 2. Sen åkte vi in till Epsom och åt varsin hamburgare och jag och My drack lite öl. Härligt avslut på en mysig helg!
Så nu efter en och halv timme transport är jag hemma! Men det är det värt!
Tack tjejer för en helg full med Film, kakor och varm choklad!

Imorgon börjar jag på nya schema! Ska bli så skönt att jobba normala tider igen! Börjar bli lite trött på mitt jobb nu men hoppas på att det bara är en svacka som kommer bli bättre! Siri är ju ändå min favorit!!!

Nu är biljetterna beställda hem till Sannes födelsedag! Så den 26 februari sätter jag åter igen fötterna på svenska mark men denna gång som tjugo-åring, Häftigt va!! =)

Nu är det dags för mig att sova men ni får ha det så bra!



Bilden är inte från denna helg men den är iallafall tagen på det stället vi var på ikväll!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själv!

2009-01-26 @ 12:47:51
URL: http://sofiabergman.blogg.se/
Postat av: Sanne

Hej min ven. Hvor er det dejligt at du blogger igen, så vi kan følge med i dit liv. Glæder mig rigtig meget til at du deltager til min fødselsdag. Skal se om jeg kan finde en ekstra god bordherre ;-). Nogen du foretrækker frem for andre ?? Ha en dejlig uge og pas godt på dig selv. Stort DK-KRAM

2009-01-26 @ 15:38:28
Postat av: gunnar

längtar så in iiiiiii tills du kommer hem! ska bli å mkt låda den lilla stunden! mysigt att du haft en bra helg gums! älskar dig. pussa

2009-01-26 @ 21:11:25
Postat av: Julia

åååh vad ja saknar dig mallson! hoppas allt är bra, o man kommer alltid in i en svacka när de gäller jobb.. puss puss julson on ooowrasst

2009-01-26 @ 21:39:17
Postat av: Jessika

Vad du är söt snäckan! :D

Saknar dig som faaan!

2009-01-28 @ 18:34:19
URL: http://misslove. blogg.se
Postat av: Emelie

Står på jobbet nu o "ramlade" in på din blogg, måste få se min dos av malin varje dag o då tänkte jag skriva en kommentar till! =) saknar dig mitt hjärta! o alfons o albin vill träffa dig! dom är så underbara, du kommer tycka om dom lite, hoppas jag i alla fall! =)nu är de inte långt kvar till våra lilla reunion! fan va niiiice! längtar! =) älskar dig! puuuuuss

2009-01-29 @ 11:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0