Födelsedag, Sverige, Danmark och England!

Hej Världen!

ja jag har ju flängt runt lite på senaste och vet inte riktigt var jag ska börja... Ja jag fyllde ju 20 förra veckan och det var faktiskt en stor händelse för mig, även om det inte ändrades så mycket här i England men jag känner mig äldre på nått sätt! Camilla och Dan gjorde verkligen allt för att jag skulel få en bra födelsedag utan min familj. De kom in på morgen och sjöng med tårta i handen. Så fick jag paket!


Vin provning för två =) , ballt va!, 40 pund på musikal biljetter och ett besök till Madame Taussoededse (vet fortfarande inte hur det stavas!) med hela familjen! Och så klart den fina tårtan!


Så här såg jag ut på 20 års dag!

Sen blev det dags att flyga till Sverige. När jag gick upp mitt i natten kl 4 och började gå mot bussen så slog en tanke mig. Att fy fan vad jag är stolt över mig själv för hur långt jag har kommit. När jag gick på högstadiet vågade jag inte ens ta bussen in till stan själv utan jag tyckte det var läskigt men sen vågade jag ta steget och flyttade till Båstad men där satt många ensam skräcker fortfarande kvar till ex jag vill einte gå och handla själv.. Men så åkte jag till London och här gör jag allt möjligt själv, åker alla transporter, fikar jaa allt var det nu finns att göra! Jag kan bara säga att jag är STOLT! =)

Ja tills slut kom jag ju faktiskt hem til kära Halmstad men det tog sin tid.... Hem la mig i soffan ett bra tag bara för att man ska göra det när man kommer hem =) Sen på kvällen kom syskonen och mormor på middag och det var mysigt att få lite tid med alla! tack så mycket för paketen! Senare tog jag bilen och åkte hem till Emelie där Paulina också var och snackade lite skit! Trevligt!

Sen blev det Fredag som innebar massa spring på stan!



Fick lite paket av Emelie och plina! Tack för det! Då fick jag även gjort mitt första systemköp! alldeles pirrig i magen var jag.. Känndes som jag gjorde något olagligt men Emelie och Paulina lättade upp stämmningen och skämde ut mig istället så jag blev helt röd i ansiktet! Tack!

På kvällen var det solklar utgågn som gällde!Här får bilderna tala!

Första skålen för kvällen!!



Sötaste Lina!!


Vakraste Emelie!


Här njuter Paulina för fullt!


Börjar se lite draget ut nu tycker jag =)


Carro och Nikki var också med!Mysigt!


Sista bilden för kvällen blev den här... Någon hade skrivit ihop det på ett bord på IDAS och jag blev jätte glad när jag satte mig och såg detta så var ju tvungen att ta ett kort och efter detta glömde jag bort att jag hade kameran med mig!

Vid fyra hamnade vi i säng och sen upp klockn 8 för att åka buss med släktingarna till Danmark! I bussen tog jag aldrig några bilder det stod Emelie för.. men vi somnade ganska snabbt och sov hela vägen! det var gött!
Vi kom fram tidigt så vi åt lite mat och sen gick vi och la oss några timmar igen! Skönt, sen vaknade vi upp som två nya människor!


Emelie och hennes bordsherre Christian (Tönne) haha dem två hade jag mycket roligt åt under kvällen! De förstod inte ett skit om vad de sa till varann så de hade två helt olika disskutioner! Men jag tyckte de va kul. Till slut bytte de till Engelska och det var nog ett klokt beslut!


Jag och plastbror min!


jag ser inte riktigt jätte pigg ut va??


Brorsan och jag när det började bli groggar!


Syster och plastsyster som inte är så smala för tillfället! Men Sarah ligger där och kämpar just nu! Heja heja!!
Undra va det blir för nått? Spännade!


jag och pappsen!!


Sen var det Nattamat! Mums!


Dansk ketchup! Mums!!


Marie ville också vara med och posa!

Sen var det kvällen slut och det var skönt att sova igen!

På söndagen var det upp äta, packa sen av till flyget! Gick ganska smidigt, känndes som att det gick fortare!

Nu i veckan har jag inte gjort så mycket... Träffade My i Måndes och åt lite mat i Camden och shoppade lite! Köpte is bitar som ser ut som gitarrer! As balla! Kommer bilder på dem senare! Annars har jag bara jobbat och stått i =) Igår kväll mötte jag Johanna på en öl och ska snart springa iväg och möta henne för en shopping dag!

Ni får ha det så bra i det kalla sverige! Här är det 18 grader i solen idag! Känn på den du!

Puss Puss




Kommentarer
Postat av: Gunnar

Äntligen! o vilket mysigt inlägg mä! de var jätte tjusigt! =) loooove it! jag vill määää ha gitarris!!! så myse, mysmys! jag är också grymt stolt över dig o allt du gjort! du är helt enkelt så bäst! =) saknar dig massa! pussa

2009-03-06 @ 13:49:47
Postat av: paulina

vilket mysigt inlägg!!

men hur tänkte du med denna meningen:

flyttade till Båstad men där satt många ensam skräcker fortfarande kvar till ex jag vill einte gå och handla

haha puss

2009-03-06 @ 16:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0