Min helg i stora drag...

Hej hej!

Nu ska jag äntligen uppdatera det här! Ja som Johanna senast skrev så var vi äntligen färdiga för att ge oss sen för trappan och börja förfesta! Förfesten blev dock inte så lång som tänkt eftersom kläd valet tod extremt läng tid speciellt för mig! Jag som var den ända som faktiskt hade bestämt vad jag skulle ha på mig längt innan, men det blev inte som tänkt!

Så här blev det till slut!


Johanna med ett glas vitt!



My säger Skål!


Cheers!

Fick tyvärr ingen bild på Åsa, hon var ute och sprang någonstans!


Mys mys!

Ja sen spelade vi in ungefär 5 filmer men vad jag har fattat det som så måste jag lägga ut dem på youtube först och det verkar lite strängt så det får ni se någon annan gång! Det är iallafall jag, Johanna och My som sjunge Does your mother know med glitter mick! =) vi hade kul iallafall!

Sen drog det av till Epsom där vi satte oss på Weatherspoons, billigt och bra! Öl för en 10:a! det är det värt! Sen kom Dylan och joinade oss! Jga har tagit ungefär 4 bilder ute och inga höjdare men kanske har någon att bjuda på!


Jag och Åsa!


Åh vad Johanna myser, Dylan fick en jätte näsa och jag ser bara blek och full ut! Nice pic!

Jajaj sen blev det faktiskt en ganska tidig kväll på grund av att utelivet i Epsom är inte vad det kunde varit! Så vid halv 2 öppnade vi dörren till The Warren house!

Söndag sov vi en del, men ändå inte så farligt sen åt vi frukost ute i solskenet och sen gick jag och my till  Pizza express och åt lite mat! Efter det var det hemfärd för min del  och där var Söndagen slut!

ja som sagt har fröken Vattkoppor men vi var ju iallafall ute igår förmiddag så jag tog lite bilder! Hon har en i ögat så henne öga ser lite mysko ut!



Men söt är hon ändå!


Mellanmål!


Smile!


Väldigt stolt över sin MR. Bump tröja! Siri är ett stort fan av Alla Mr ...... & Little Miss .......


Denna sista bild är från idag! haha Toker! Hon tycket det var snyggast så här så då får hon väl ha det så!

Nu ska jag lägga in lite bilder på facebook och sen ska jag springa ner och städa kliniken. Jippi! Veckans höjdpunkt!

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Fan vad ni alltid är snygga!! men de var ju bra att de inte blev så sent, orkade du ju upp o studsa på söndagen!! men va otroligt söt hon är även med lite baas i ögat!! mysigt inlägg! älskar de o dig. pussa

2009-03-24 @ 20:43:52
Postat av: Pappa

Ni verkar njuta livet tøser..... och våren ær på vaæ, hur skall detta sluta ;-).

PS! Siri verkar vara lika glad som dig på att stælla upp på bild...

Kram pappa

2009-03-25 @ 07:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0