Sparbanken!

Tittut i Lingonskogen!


idag har varit en hektisk dag! Jag och Siri har knappt varit hemma alls, först One O´clock club, ser ut som ett svenskt dagis fast man är där och leker, hem lunch, ut i parken och sedan Gymboreé sedan hem oh överlåta allt till Camilla! Pust! Sen sprang jag ner til kliniken och fick den städad efter det har det bara varit slapp!

Jag och Dan räknade precis min spargris som jag har haft stående sen jag kom hit (nästan) i den var det iallafall 90 Pund, förstår ni helt underbart! haha så Dan ska köpa det av mig för de behöver mynt till kliniken och jag tar mer än gärna de i sedlar =)

ha inget mer och säga idag och har heller inte tagit några bilder!
Så nu ska jag läsa en länk från Aftonbbladet som My är upprörd över och sen blir det de nya One Tree Hill avsnittet och sedan läggdags!

Sov gott!
3 dagaar kvar =)


Kommentarer
Postat av: Jonas

Du kan ju inte skriva om en länk utan att lägga upp den.. Får vi träffa dina vänner när vi kommer?

2009-03-31 @ 23:20:00
Postat av: Gunnar

Va bra malin, bra där, bra där! alltid bra med en liten spargris! =)

2009-04-01 @ 16:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0