Ok here comes the weekend =)

Nu kan jag iallafall använda min dator =) Har lyckats få tag i en kabel som ger mig internet... Men har tyvärr inget på mitt rum så försöker fortfarande att få igång det trådlösa. Så jävla irriternade bara...

Jaja min helg... 
I Fredes så var Johanna här i Horsham och hälsade på =)
 Det är bara vi som ska vara kvar längre än augusti av dem vi träffat så vi tänkte att vi måste lära känna varann ordentligt och att vi skulle kolla fall det var lönt att gå ut här i horsham... och det var det faktiskt inte men med trevligt sällskap hade vi en bra kväll =) Bilder fick va taget iallafall. Här kommer massa!

 
Det första vi fick göra var att gå till Kiosken på hörnet och inhandla lite förfet dricka. Detta fick vi för ungefär 80 kr. Känns ganska lungt.

Johanna sitter i våran trädgård och tar en öl =)


Detsamma gjorde jag.

Sen gick vi till parken för att dricka vår sista öl där. Där hade vi riktigt roligt faktiskt mycket skratt och otroligt mycket skvaller =) Även där togs det bilder.


 
Nu gick vi vidare till Horsham ÄNDA uteställe och horsham är ändå lika stort som Halmstad, katastrof!
Men när vi kom dit var det i allafall all dricka för 2 pund fram till klockan tolv. Detta är alltså 20 kr för allt utom champange i baren, så vi drack en del där kan man säga =)
Blev även en del foto tagna här... Inte alltid jätte bra och med en del främande folk på men roligt var det!


Ser ut som fyllan börjar slå in =)


Dansa måste man ju göra, vet inte vad detta är för moves men ser ganska lungt ut.


Mitt under dansen ska kameran fram.



Under kväll gick även mina ny inköpta skor sönder... Sulan släppte både fram och bak, men med varsitt tuggummi i munnen kunde vi lätt lösa detta problem =) Ett fram och ett bak och sen var det bara till att lägga lite vikt på skon och så var den fixad för kvällen. =) Sen var det in med ett nytt tuggummi i munnen, så var vi redo för dans och raggning igen =)



Sista bilden för kvällen var på en toalett skylt, fanns säkert någon mening för det.

Under kvällen pratade vi med sjukt mycket olika människor som var där och från alla fick vi informationen om att man inte kunde få tag på mat på natten, detta gjordes och riktigt arga för stället stängde redan två och vad skulle vi göra då om inte äta? Men precis när vi skulle gå som kom det fram en vakt från ingenstans,"was it you girls that wanted food"? ( Alltså var vi kända på det där stället för att vi ville ha mat! Härligt! precis så det ska va!) Jajamen säger vi och han visar vägen till kebab mannen som stänger om 10 min, vi sprang för att vi skulle hinna, vägen var svår att hitta fick fråga massa folk på vägen men vi hittade rätt, hann precis köpa vår mat och sen stängde han! Men nöjda var vi =) Sen gick vi hem och sov riktigt länge dan efter! Skönt för att på lördagen var det Utgång i London som väntade, tillochmed Amandas sista så det skulle ställas till med rejäl fest =)

Så på kvällen möttes vi upp inne i London för att förfesta lite innan vi skulle träffa Amandas killkompisar. Så vi drack en del, jag fick suttit på ett lejon på Trafalgar square och detta är faktiskt lite speciellt, sjukt svårt att komma upp iallafall och högt är det =)

Bild bevis!



Här ser man lite hur högt det är!  Haha

Sen gick vi till ett ställe som de Engelska killarna rekomederade, Student ställe, billigt var det en lite speciellt folk och musiken var också lit speciell för min smak men hade ganska kul iallafall!


Jag och Johanna tar en paus från dansandet och dricker lite istället =)



Therese och Amanda kom också och vilade lite, men det var aningens fullare än vad vi va. haha

Efter de stängde vid tre så hade vi ungefär fyra timmar att spendera i centrala London innan våra tåg gick hem, så dte var raka steg mot MC donalds där vi satt ett tag och sen letade vi upp en buss som gick till tågstationen där vi satt i två timmar och stirrade. Jag kom iallafall hem vid halv nio på morgonen och sov till 5. Så sov verkligen bort hela dan... Lite dåligt men behövligt =)

Det var min helg det, i veckan har det inte hänt så mycket, mest varit lungt, varit lite förkyld och krasslig så har tyvärr inte kunnat träna men får väl ta igen det så småningom =)

Om en vecka är jag i Sicilen ska bli så sjukt skönt att komma till lite värme och kunna bada!!

Emelie jag har fortfarande inte sett något brev, är så sjukt nyfiken på allt nu!! Det är iallafall kul att Paulinas blogg har kommit igång så jag har nått att se hemifrån =)


Ha det så bra sötnosar!
Ha det gött allihopa!

Kommentarer
Postat av: Paulina

åååhhh.va härligt att ni fick mat!! :) klart det jag reagerade på :)

bra lösning med skon, med ramlar den av helt har du ju en sulan 2 :)

sulan...han har man inte sett på ett tag....

helvete va ni festar....men jag gillar det :)

härligt att du trffar så många nya vänner, så du inte sitter hemma varje kväll själv!!!

ja...hoppas du får det helt underbart i sicilien...vi ska röja på mallorca :) lite för dej med!

ha det fint puuuuuusssss

2008-08-07 @ 11:15:03
URL: http://www.cocktail.blogg,se
Postat av: måste skriva lite här med

Så fiiiiiin du är! o vad söt hon johanna är. vill mä festa med dig in the london! du ser ut o må bra på bilderna.. känns bra o se.. ska skicka brevet snart, men kan ju nästan vänta lite o skriva lite mer så får du de lagom när du kommit hem.. PUSSA

2008-08-10 @ 11:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0