Förbannat också!

Varför ska man jämt bli sjuk när man har som minst tid för det.... Nu sitter jag här, näsan rinner, svettas, fryser, ja kroppen kan ju såklart inte bestämma sig!

Jobbar ändå och det tar ju all energi från en... Ah jag orkar inte!!

På lördag är det ju dags för Santacon, som vi tjejer planerat sen september eller nått och nu sitter jag här och är sjuk! Jag ska dit om det så är det sista jag gör... Men det kommer ju bli så jävligt jobbigt bara och gå runt och våndas.... Fan! Men jag kanske blir bättre vem vet...

Imorgon är det iallafall gympa på förmiddagen och sen blir det nog mest slapp om jag får välja... =) haha måste ju piggna till på något sätt!

Saknar er alla! Om 11 dagar sätter jag min fot i Halmstad igen! Är ni beredda! =) =)
SÅ JÄVLA ROLIGT!!!

Pussar Pussar Pussar Malin ( med mycket baciller så ni kan få känna hur jag mår! )


Kommentarer
Postat av: Jonas

Vet inte om jag är beredd. Kanske kommer gömma mig hemma under sängen hela tiden..

2008-12-11 @ 20:21:44
Postat av: Pappa

Skall bli fantastiskt gott och se dig igen!

Kram pappa

2008-12-11 @ 20:59:58
Postat av: Sanne

krya på dig...husk piller kan gøre det bedre og slå feberen lidt ned, så du kan ha en dejlig dag lørdag. Jeg har precis haft samme tur og det tager ca 4 dage, så vi krydser fingre at du blir frisk. Måske ikke helt så mange øl som du plejer. Pas godt på dig, glæder os til at se dig i julen...kram

2008-12-11 @ 22:17:40
Postat av: Paulina

åååh massa myyys...

snart så!!!!

2008-12-11 @ 23:25:10
Postat av: Gunnar

Längtar, längar maaasssa! räknar ner dagarna eller hur man säger.. som jag ska möta dig på tågstationen, jag ska möta skiten ur dig. =) har fixat så jag kan gå tidigare.. =) de e ju de viktigaste för mig att få träffa dig. som vi ska tjabba, kommer ju tjata håll i huvudet på varandra. =) älskar dig

2008-12-12 @ 22:10:28
Postat av: Sandra

Malin.. jag försöker föja din blogg men det går ju inte när du aldrig skriver ;) ;) Jag vill ha mer.. :P Puss!

2009-01-09 @ 01:21:27
URL: http://ssandraanderssonn.blogg.se/
Postat av: Jonas

Är det inte dags för en uppdatering snart?

2009-01-10 @ 11:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0