Söndag, Måndag och Tisdag!

Tjenare!
Kul att folk tycker det är roligt och läsa så jag inte skriver förgäves, fast det är ganska roligt faktiskt för då får man tänka lite på vad man egentligen har gjort =)

I söndags var jag i London för första gången! Men fick tyvärr inte se så mycket, för det piss regnade (vilket det nästan alltid gör här känns det som!) men fick iallafall se lite ifrån bussen =) Vi åkte in dit för att vi skulle gå på London Zoo vilket vi gjorde! Blev riktigt imponerad, tryckt in en jätte stor djurpark mitt i London.


Pappa Dan och Siri klappar lamm!



Där fanns herr nilsson apor och massa mer!

Måndag!

En helt vanlig dag, jag, Camilla och Siri var bara hemma och fixade och lekte. Men det var även första gången jag var ensam med Siri! Jag och Siri gick iväg i två timmar till Springboard och lekte bara för och se hur hon reagerade, det ick överraskande bra. Lite protest i början men sen var det inga problem! Så det känns skönt! På kvällen bakade vi kladdkaka och satt och mös.

Idag!

Händer inte så mycket, har börjat lite med mina sysslor nu, tvätta, dammsuga ( den dummaste dammsugaren jag har varit med om någonsin! Skit är den! ) och nu sitter jag och väntar på att Siri ska vakna vi ska gå på Musik lek stund =) Roligt för mig med!
Ikväll ska vi ut och äta på en Pub med Dans kompis Rob. Riktigt trevlig kille =) så det ska bli trevligt!

Emelie jag väntar spänt på ditt brev! Det ska bli kul att läsa!

Vill bara säga att jag trivs och jag kom ner i köket igår när Dan och Camilla stod och pratade så sa de att de var nöjda med mig och att allting funkade jätte bra! så det var kul att höra!

Ha det super!
Pussar och Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0