Halmstad vip




Jaha nu var man med p[ Halmstad vip igen, hahaha det var allt ett tag sen! Där finns en till sträng bild men den hoppar vi över tycker jag =) haha Karin ser lite speciell ut på  den här bilden måste jag säga men man kan inte alltid se bra ut efter att ha dansat hela natten... eller hur?


Kajza, Emelie och jaa hennes namn finns inte i mitt huvud just nu men smecknamnet har alltid varit Min tjej efter sin killes snack alltid =) ja Emelie du förstår mig iallafall =)

nu ska jag åka och möta sofia så ska vi handla lite sen blir det mys hos My ikväll!

Har kännt mig lite ensam idag men jag tror det är för att ja hade ställt in mig på att ha besök, men ack så blev det ej. Fick till och med ledigt halva dagen idag... helt i onödan egentligen men ändå väldigt skönt att komma iväg i tid =)

Ha en mysig helg! puss puss

Kommentarer
Postat av: Pappa

God helg till dig också gumman - Kram pappa

2008-11-01 @ 13:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0