Hej...

Nu var det dags igen, hade faktsikt tänkt att göra lite små inlägg denna veckan istället för ett stort men det blev aldrig så. Har ju nästan inte varit hemma. Var hos My hela helgen sen jobbade jag på måndagen när jag brukar vara ledig ch igår var jag hos My igen och kom hem idag men 5 nya One tree hill avsnitt så de var jag ju tvungen att se, vilket jag har gjort nu.. Grät som en liten gris gjorde jag, Sofia kunde du inte varnat mig lite iallafall!

Åter till helgen, I fredes var jag, Johanna och My hemma hos My och gjorde tacos och förfestade, riktigt trevligt.
Pinglorna för kvällen såg ut så här =) 

   

Tyvärr så tog jag inte så myckt kort under kvällen, vi hade fullt upp med annat, vi va överallt och ingenstans helt enkelt =) Men när jag och Johanna satt utanför Mys hus och väntade på att vi skulle få bli insläppta togs det en hel del bilder, men många av dem är inte riktigt blogg matrial men någon kan ni nog få se.




Johanna var iallafall så förståndig så hon drack vatten =)

Jaha och sedan var det Lördag, bakfulla som vi var log vi i sängen ett ganska bra tag, men vid tolv tror jag det var då knackade det på dörre tills Mys sovrum, där kommer en pigg och glad Sofia som kommer och hämtar oss för att åka till Ikea. Oj oj oj det va jobbigt, men speciellt för Sofia som fick ta allt klagande på vägen dit. När vi väl kom dit och fick i oss lite svensk mat så började det iallafall ordna upp sig lite =)

På kvällen skulle vi bara haft en lung kväll hemma hos My men ack nej, Sofia har tre killkompisar som är här från sverige hela veckan så de kom hem till My och åt Pizza och helt plötsligt får vi den bra idén att vi ska gå ut, så det var bara att slänga på sig lite andra kläder och dra till Sutton. Blev inte så jätte mycket till utgång men det var trevligt, jag trodde vi åkte hem i ganska hyfsad tid men vi var tydligen hemma vid halv fyra... Men trötta var vi allafall =)


Sofias tre mycket trevliga vänner! En av dem med bruten fot soom han bröt några dagar innan resan, så får honom  var det London resa på kryckor... tråkigt.

Sen var det Söndag då vi skulle in och umgås med killarna i London, så vi köpte lite fika på Starbucks och gick och satte ossi Hyde Park. Jätte fint väder så det var grymt mysigt!


 My och Tor.


Johanna och Sofia


Sofia och jag


Tor gick och lånade en gitarr från ett annat sällskap, så vi hade lite stämnings musik =)


Hela sällskapet utan sofia som står bakom kameran =)

   
Vet inte hur många timmar vi var där men det var jätte mysigt! Hade velat lägga upp hur många bilder som helst från parken men får väl begränsa sig lite =)

Sen gick vi till en resturang, mysig atmosfär men dålig service och ganska dåligt mat så det var väl inte jätte upplevelse men vi hade ganska kul ändå. Efter det gick vi till ett litet ställe och åt glass och drack kaffe (inget kaffe för mig dock men de andra). Sen åkte jag hem till Horsham för att jobba på måndagen.

Då åkte jag och Siri med tåget till Leatherhead för att möta upp Johanna med pojkarna och leka lite =)


Här sitter Siri på tåget, fick ta många bilder på henne för hon envisades med att gapa stort hela tiden... men här ser hon iallafall lite "normal" ut.. hahaha


Snyggingen med solglasögon!


Sam med ballongen som vi hittade, bra när man hittar leksaker!

På kvällen var jag och tränade, grymt tråkigt för det var en vikare som sänkte tempot hur mycket som helst så var inte ens trött nrä man gick därifrån! Tråkigt!

Igår var det en vanlig arbets dag eller ja bara en halv och sen gick jag på vattengympa tillsammans med tanterna men det var grymt ku så den ska jag lätt gå på igen!

På eftermiddagen åkte jag till Epsom och mötte upp med tjejerna på Starbucks och slappade lite sen kom killarna så gick vi till en pub och åt lite mat! Gott! där var vi ett bra tag och sen åkte jag och My hem till henne och sov gott!

Idag har jag och My varit hemma hos henne och hon har jobbat. Så vi har bakat scones och druckit te! hahaha
Sen åkte jag hem och nu har jag bara varit hemma och kollat på One tree hill som sagt.

Så jag har haft en bra helg men har tänkt hem mycket pågrund av allt som hänt där hemma men jag hoppas att allt blir bra snart! Går bara här och väntar på glada nyheter nu... Kristoffer.

Jag hade förresten en litet snack med Dan och Camilla om min nya tider i tidags. Ska börja jobba hel dagar alla veckodagar utom tisdag när jag bara jobbar till elva. Så ska gå upp 30 pund i lön per vecka. Ska bli så sjukt skönt! Då får man lite mer möjligheter helt plötsligt iallafall mer penagr till shopping och det är sjukt kul!

Ha det nu så bra!! puss hej




Kommentarer
Postat av: Jonas

Stavning av dagar del II: Som jag skrev förra veckan så ska dagar sluta med dags och inte des. Fredags och inte fredes...



Och du kan ju alltid starta upp på bilddagboken om du vill lägga upp många bilder. Där går det ju typ ut på att lägga upp just bilder...



Nu är det ännu närmre till vi kommer. Hur jobbar du på fredagen? Är Camilla och Dan hemma eller ska de iväg?

2008-10-02 @ 00:48:06
Postat av: Julia

Åh vad härligt du verkar ha de snutte :) HAHA ja har också börjat på vattengympa med bara tanter :D:D så sjukt kul :P gud va siri växer?! helt sjukt ! nä, nu ska ja till min mammi å äta blomkål å broccoli å kolla på idol!! miss u honey! love Julia

2008-10-02 @ 19:40:32
Postat av: Pätty

Hej babe! du skickar med +46 right ? konstigt i sånna fall ...? ja klart vi kommer! har snackat med lite engelsmän igår och fått höra att jag kan ta mig till och från london härifrån för mindre än 500kr >< så håller på att kolla på nätet. Ska boka min och karins resa för karin gömmer sig bakom "du kan internet mycket bättre" höhöhö jag vet att ryanair har slutat flyga från malmö och tror det har slutat flyga från köpenhamn så jag får se om jag kan fixa en billig resa till henne ... vi kommer med all säkerhet in till london eftermiddag/kväll 16/10 och stannar tills eftermiddag/kväll 19/10 har dock inte kollat boende eller wwr tickets än men det kommer =) har två veckor på mig ju . ja jag håller med din tanke.. skriv ofta och lite för jag blir alltid lite överväldigad av dina lååånga inlägg.. och ja klart jag kan hjälpa dig med bloggdesignen säg bara vilka färger och vilket "stuk" du vill ha så fixar jag >< jag fixade jessikas blogg idag och den blev helt ok. hon har nog int märkt något än bara >_<. okej nu avslutar jag ha det engelskt så ses vi där snart ! Pätty

2008-10-02 @ 19:56:40
URL: http://pattypoopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0