Idag...

Idag har jag tvättat fyra maskiner, kört en diskmaskin, damsugit, dammat, hängt upp fyra maskiner tvätt, varit på lekplatsen, lagat två mål mat och lekt med Siri under hela tiden! Nu är jag helt slut... men så är det väl. Tänk sen när jag ska jobba så här mycket hela tiden, jag kommer inte orka någonting annat...

När vi var på lekplatsen idag så hade Siri med sig sin Pippi så hon och Pippi sprang runt överallt, hon satte Pippi på allt och slängde runt henne. Men en gågn var hon faktiskt riktigt snäll mot Pippi och det var på gungbrädan! då satt hon och höll om henne så Pippi inte skulle ramla av.. =)


Sött va!

Träffade en annan Aupiar på lekplatsen idag... =) helt otroligt! Svenska var hon också =) hon bodde lite utanför Horsham och hon hade inte heller hittat någon annan här såvi är nog de ända, fast det trodde ju jag att jag var och så dök hon upp. Hon hette iallafall Jessika och var 21 och skulle vara här till ungefär februari, vi bytte nummer så får se om vi träffas igen. Kan tänka mig det, hade varit skönt att ha lite sällskap på lekplatsen! =)

Förresten, har jag sagt att jag har provat att köra bil här även m jag inte får. Det var ett tag sen nu men fan va kul det var, det var med Dan och Camilla och vi var och handlade en kväll så fick jag köra inne på parkeringen =) Det var så mycket lättare än man tror att det är!

Nu är det inte långt kvar till Jonas och Marie kommer! Det ska bli så mysigt, men innan dess är det massa besök känns det som men de är tyvärr inte till mig =) Vi är ju fyra tjejer som umgås så är dte någon av oss som får besök så får vi alla besök =) Så denna helgen har Johanna besök och nästa ska vi på en hemma fest hos Will ska bli sjukt kul med en hemma fest! Sen helgen efter det kommer Mys bästa kompis och kanske Karin och Patty! Hur kul är inte det! sen är det ju Jonas och Marie =) Så dte är inte alls lång tid.

Imorgon är dte jobb som gäller som vanligt, med gympa på morgonen och sen blir det nog lite simning på eftermiddagen, låter väl trevligt? Sen på kvällen ska vi har mys kväll här hemma, jag ska nämligen vara barnvakt hela Lördagen så det blir en väldigt lung fredag kväll men sen på lördag blir det utgång med tjejerna i Guildford, ska bli sjukt kul! vad hade jag gjort utan er här... ???? Så ska vi alla sova hemma hos Johanna, mys =) Sen på söndagen ska jag in till London och möta upp Dan och Camilla på kliniken och få en tandblekning =) hahaha, Camilla behövde öva det nya systemet så hon frågade fall jag hade lust att prova och man var väl inte svår övertalad precis. hahaha.
Så kommer min helg se ut iallafall som det ser ut nu men man vet aldrig vad som händer, och sen på måndag börjar det nya schemat =) 

jaa nu fick jag skrivit av mig lite! Saknar er jätte mycket just nu! 

Paulina jag väntar på din helg blogg??!! Har fått skvallrat lite att de kanske kommer varamed någon främling på bild =) hahah ska bli sjukt kul! 

pussar och kramar Malin 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Önskar det var lika kort tid för oss som det känns för dig. Känns som evigheter till vi ska åka... Och om det är så att de behöver tandblekningsövning kan jag också ställa upp :D

2008-10-04 @ 01:15:41
Postat av: Paulina

heellluuu...va du jobbar o står i :)

bloggen ska snart uppdateras...tar det imon tror jag!!

måste bvestämma vår resa oxå juuu...

aaa så kul det ska bli!!!

ta hnd om dej1'

pusss

2008-10-04 @ 16:50:00
URL: http://www.cocktail.blogg,se
Postat av: Jonas

Zzzzzz... Uppdatering :P

2008-10-06 @ 21:11:12
Postat av: Gunnar

Va ett tag sen som jag skrev till min gumma. hoppas allt är bra med dig! så duktig du är, jobbar o står i satan! =) duktig tjej! =) kul om du kan tjabba lite på lekplatsen med ju. suveränt. =) sitter på the giganten nu, inte så mycket att göra, lite trött är jag. plina passar sixten hemma hos mig idag så hon är hemma hos mig när jag kommer hem, känns mysigt, kommer ju alltid hem till en tom lägenhet nu när du inte är hemma o myser med mig. men snart syns vi, känns verkligen som tiden bara springer iväg hela tiden. o du jobbar ju mer nu, hur går det? ha de så bra rasmus så syns vi snart! =) pussar i massor

2008-10-07 @ 11:52:30
Postat av: Gunnar

Va ett tag sen som jag skrev till min gumma. hoppas allt är bra med dig! så duktig du är, jobbar o står i satan! =) duktig tjej! =) kul om du kan tjabba lite på lekplatsen med ju. suveränt. =) sitter på the giganten nu, inte så mycket att göra, lite trött är jag. plina passar sixten hemma hos mig idag så hon är hemma hos mig när jag kommer hem, känns mysigt, kommer ju alltid hem till en tom lägenhet nu när du inte är hemma o myser med mig. men snart syns vi, känns verkligen som tiden bara springer iväg hela tiden. o du jobbar ju mer nu, hur går det? ha de så bra rasmus så syns vi snart! =) pussar i massor

2008-10-07 @ 11:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0