Tänkte att det kanske var dags nu...

Efter en påminnelse från Jonas så får jag väl skriva lite =)

Men det är lite tråkigt den här gången för jag glömde kameran hemma i helgen så har inga bilder! Tråkigt.
I FREDAGS varjag iallafall hemma och hade mys kväll med Camilla och Dan, vi åt choklad och chips och kollade på film, massa mys. På Lördagen var jag barnvakt, skulle egentligen varit det hela dagen men Camilla ringde och sa att jag kunde komma in och lämna henne i London så det gjorde jag vid två och sen åkte jag till Sutton och mötte My och Sofia. Vi gick till Boots och köpte lite smink och smått och gott sen gick vi till Primark och shoppade loss blandallt billigt, eller ja jag köpte en lång armad svart tröja,pyjamas och två par fingervantar, detta kostade allt 8 pund så tyckte inte det var så farligt. Efter det gik vi till Starbucks och mös, där satt fyra andra svenska aupairer så vi hälsade lite snabbt på dem och sen åkte vi hem till My. 

På kvällen så skulle vi egentligen gått ut allihopa men My var tvungen att vara barnvakt på söndag morgon kl 7 så hon och Sofia hoppade över utgången, men jag sprang in i duschen hos My och se fick vi skjuts av Sofia hem till Johanna. Då var vi stressade, Johanna och Åsa (Johannas kompis hemifrån som också flyttat hit) hade varit inne i London hela dagen och nu var det bråttom, kl var typ 7 och vi skulle vara i Guildford kl 9 och möta upp en svensk kille vi har pratat med, vi klarade det nästan haha vi var där halv tio! Bra va =) med tåg och allt!


Där sprang vi typ till ett ut ställe som är gratis att gå in innan tio, efter tio kostar det 14 pund, känns lite att ta i. =)

Det var väldigt trevligt där faktiskt ett ställe att återbesöka =) Härlig stämning!


Vi var hemma hos Johanna vid halv fyra och då skrev jag ett sms till Camilla och sa att jag inte kom in på tandblekning på Söndagen för jag såg en chans till att få sova =) och det gjorde jag, till halv tre! Riktigt skönt =)


Ja annars är det ganska lungt i mitt liv, har gått på ett nytt schema nu, helt ok än så länge en Camilla har inte börjat jobba alla dagar än men jag jobbar ändå alla timmar som jag ska jobba för att jag ska kunna få min lön =) Men det är ju ändå inte lika jobbigt som om hon hade jobbat. Men dte är skönt att mjuk starta =)


Igår kom My hem till mig och hälsade på och stannade tills idag för hon ville följa med på vattengympan idag! Den är sjukt kul. Igår låg vi bara i sängen och kollade på film och åt popcorn, mys. Vi såg The Guardian, en så sjukt bra film, såg den på bio förlänge sen med Karin och det är defenitivt värd och se, kom ihåg det allihopa!


Ikväll ska ja bara hoppa in i duschen och sen  ska jag sova!! imon börjar hel dagarna, då är det fullt upp tills på fredag.! har lite planer för helgen men det kommer i ett senare inlägg!


puss och kram skum banan


Tänkte avsluta med lite härliga bilder som finns i mitt arkiv =)



Jag och My i Gulidford förra gången vi var där!


Jag och Johanna! vet inte varför den blev så liten =)


Rider gris, bara så mycket glädje i den här bilden! =)

nej, nu är det slut med det här! ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Fan, vad kul det ska bli att komma och hälsa på! Men jag säger återigen: Kortare inlägg och oftare.

2008-10-07 @ 23:11:55
Postat av: my

jag älskar oss!

2008-10-07 @ 23:47:52
Postat av: Paulina

massa myyyys!

2008-10-07 @ 23:48:50
URL: http://www.cocktail.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0