Återigen mest bilder... haha

Hallo hallo i stugan. Nu har jag slutat för dagen och är otroligt trött. Men tror det är för att jag vägrat inse att jag är sjuk och då blir det så här istället. Men det löser sig sa han som sket i vasken....

Först ut är två bilder från förra helgen! hade inte med mig min egna kamera då men nu har jag lyckats komma åt två bilder iallafall! (vill ha resten också My, byteshandel?)


Innan vi skulle ge oss av till Sutton så var Dave snäll och knäppte lite bilder.


Smile =)

Mys I Parken med Emma och Astrid i Torsdags.


Gunga tillsammans var riktigt trevligt. Siri och Astrid.


Fredag: En trött Malin med dålig hållning som precis har varit på den svenska affären! Ni ska vara glada över allt gott ni har där hemma! Jag och My köpte lösgodis,klubbor, lantgårds chips och sen köpte jag en bok till Siri. Fanns så mycket roliga böcker på svenska så jag kunde inte låta bli att slå till!


My myser i solen!

På Lördagen möttes vi upp alla tjejer i Hyde park för lite skitsnack!
        

Efter det åkte My hem för hon skulle vara barnvakt på söndagen men jag, Johanna och Åsa gick till en mexiskansk resturang och åt riktigt goda Fajitas. Grymt goda! Men blev så otroligt mätta, visste inte riktigt var jag skulle bli av. Men vi gick till bion där vi såg Let the right one in (Låt den rätte komma in).Efter att ha läst boken tycker jag inte alls att den var särskilt bra men vem vet... Typisk svensk film, tyst, mörk och eftertänksam...
Sen sov vi alla hos Åsa, hade en väldigt mysig söndag som spenderades i Hyde park och i Åsa soffa. Säger bara "Come dine with me". Underbart program!

Idag har vi varit på biblioteket och umgåts med Emma, Astrid och Elisabeth! Trevlig dag men har varit så sjukt trött bara! Nu ska jag gå och äta lite anka som Dan tillagat och sedan blir det mys i soffan på hög nivå. 
På Torsdag kommer Mamma och Claes, ska bli riktigt mysigt! Då får vi hitta på något skoj =)


ha det bra allihopa! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Jonas

Mexiskansk? Menar du Mexiskånsk?



Ser ut som om solen kommit tillbaka nu. Skönt det :)

2009-04-27 @ 19:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0