Bilder från veckan som gått...

Idag bilr det en bild blogg... Inte mycket mer som hänt, idag är det Torsdag vilket menas med snart helg. Tack Tack! Vi har haft grymt fint väder denna vecka som ni nu kommer få se!

Torsdag förra veckan regnade det dock och då såg det ut så här...


Det gröna monstret!




Plask!

Måndags var Elisabeth med och lekte!


Igår hade vi strålande väder!

Ser ni! Helt underbart!


Hade bara linne och kjol på mig hela dagen! Underbart!


Mys i soffan.





Sen tog vi på oss lite kläder eller ja Siri och gick till baletten! På vägen dit fick hon sitt första sommar skrapsår för i år! Hon rev upp hela knäet... Tragisk händelse =) plåster på så var hon redo att gå igen!

Nu är det ju som sgat Torsdag och idag börjar jag inte förrens kl 1 vilket är väldigt skönt, så jag sov länge, duschade och nu ska jag slappa en stund till! I eftermiddag kommer My och sen ska vi nog hitta på något framåt kvällen!
Ha det så bra gott folk!

Ps, Therese... Jag vill se fler bilder på Love! Uppdatera bloggen!

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej Malin.

Uha, det ser dejligt ud med al den varme og sol - elsker foråret. vil bare lige sige at du nu også kan følge med i mit/vores liv på www.easyblog.dk/famhp.

Ha en god weekend. Knus sarah

2009-04-24 @ 19:44:00
Postat av: myggan

uppdatera din blogg nu slofock! jag vill se bilder!(kopiera bilder)

2009-04-26 @ 12:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0