Hallo Hallo!

Hur är det med er i solen?
 
Blev tyvärr ingen bror och Marie i helgen! Det är inte meningen alltså, men man får ta det som lite roligt! Vad ska man annars göra! Men de ska ge det en chans till, det fick ombokat sin resa till torsdag. Så nu kommer de på tisdag istället (håller tummarna) och stannar tills på söndag! Väldigt bra val tycker jag eftersom Familjen då är på semester i Sverige och jag har en lägenhet för mig själv.

Så min helg fick lite annorlunda utseende än tänkt men jag har ändå njutit av det fina vädret! I Fredags så åkte vi ut till Liverpool street där vi skulle möta Jonas och Marie. Men eftersom de aldrig dök upp så gick vi och letade efter pubar istället! Hittade ett jätte bra ställe som såg ut som en lada fast med bar! Billig dricka och härlig musik! Bra ställe, långt ifrån mitt hem dock. Så vid tolv insåg jag att jag var tvungen att skynda mig rejält för att hinna med den sista tuben hem... Strängt. Sprang hela vägen, när jag om fram hade jag 4 min tillgodo =) Bra jobbat! Tog lite bilder men inga värda att visas, vi var ju inte direkt fixade för utgång =)

Lördagen vaknade jag av att My knackade på dörren med en baguetten i handen, gött frulle =) Så jag gick upp och vi åt lite god frukost sen åkte vi till kensington high street där vi skulle möta upp Åsa för lite shopping.


På bussen på väg dit!

Fick köpt en kofta och en sol. That´s it. Men det var varmt och gott ute så vi gick mest längs med gatan! Sen gick vi och köpte lite fika på Starbucks och gick till den närliggande parken.





Sen tänkte vi att vi skulle åka tillbaka till camden och äta men vi tog en buss och hamnade lite fel =) haha så vi hamnade på King cross, vilket är en bit bort så vi bestämde oss för att istället ta Burger King och sedan ta bussen hem! Haha

Sen åkte vi hem till mig såg på film, 10 Things i hate about you & Not another teen movie! Top filmer! Sen bled det hopp i sängen!

Idag vakande jag och My och såg att det var fint väder, gick upp åt frukost och sen promenerade vi ner till Camden där jag fick köpt en par Converse, glad blev jag för det! Sen åt vi och traskade hemåt, eftermiddagen har inte varit så spännande... Fikat på Starbucks och slappat! Nu ska jag duscha och sova! Hoppas ni haft en bra helg!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Men vad tusamn hände med jonas o marie då? vadå otur!! de kommer säkert bli nått toss när jag o plina ska åka med! strängt! nää, så ska vi inte tänka! men de var ju bra att de kommer i alla fall! måate höra allt om de sen! =) pussa

2009-04-06 @ 11:03:38
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Marie

Vi kommer på torsdag. Vi lovar!

2009-04-06 @ 19:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0