Ville bara säga att...

Nu slutar jag för dagen! Började dagen med att försova mig men Camilla räddade mig och körde mig hem till Elisabeth och där var jag fram till tolv, efter det strövade jag hemåt åt lite macka och sedan började jag med Siri kl 1. Så vi gick ut och plaskade i regnet, lagade fiskgratäng, kollade på Pippi och läste saga sen somnade hon gott! Efter det var det fram med strykjärnet fram till halv tio när jag äntligen la mig på soffan! Skönt tänkte jag och somnade direkt, nu kom precis Dan och Camilla hem som varit på Book Launch och efterfest på Salsa klubb hem och väkte mig.. Himla trevligt! Så nu ligger jag i sängen och ska ge sömnen en andra chans! 
Så en arbetsdag från 9.00 till 22.50 är gjord! Hoppas ni haft en bra dag!

 
Väldigt gammal bild men Teddy var ju med och han är ju trots allt världens bästa björn!

ha dé!
Pusss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va mysigt! Va du är duktig, jobbar så långa pass är inte o leka med! hoppas du fick en god natts sömn, de är du värd! =) mysig bild på dig, du ser så solbränd o söt ut! =) pussa

2009-04-17 @ 10:43:45
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Linn

ååååå lilla teddy. han har nog det super bra med dig :) saknar dig Malin!

2009-05-11 @ 14:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0