En första sista gång...

Kom precis hem från en middag på Weatherspoons med tjejerna...
Sista kvällen alla fyra... Nu ska det börja räknas ner... Sofia lämnar oss på onsdag, svårt att förstå att vi verkligen ska lämna vårat liv här en dag. Men hoppas att du får de bra hemma i Sverige Sofia. Kommer sakna dig massa!

Vi firade även min födelsedag och jag fick paket! Mysigt va! Solbrillor, armband, etui (heter det så) till solglas ögonen och choklad... de tycker inte jag har gått upp tillräkligt! haha TACK tjejer det var jätte fint och mysigt!

Sorry för dålig uppdatering men mitt liv springer iväg just nu...  har haft fullt upp sen i fredags (eller ja i lördags spydde jag mest =/) och denna takten fortsätter tills på söndag. Ska jobba för fullt tills resan hem och hemma är det ju aldrig lungt.

Jag hade iallafall sjukt trevligt i Fredags när vi alla var ute! Vi hade förfest här hemma först och det var det roligaste jag har varit med om på länge =) haha Dricka, indiskt, Så ska det låta 2 och utgång i Camden! Det ska göras om hoppas jag! Lite bilder...


Denna bild fick jag idag som kort men fin text på baksidan! Vi alla har en likadan så nu ska det ramas in och bli fint!


Under spelets gång med Gin&Tonic =)

Utklipp från Mys resdagbok... Orkar inte berätta denna historia men my gör det bra =)

Här, gjorde jag kvällens första misstag (som senare inte visade sig vara så farligt ändå), jag valde Sofia som lagkamrat. Sofia har absolut noll, och nu menar jag inte ens en liten gnutta musikkunskap, så det var jag som stod för att svara på frågorna medan hon (efter att ha fått ta nytt kort 5-10 äntligen kände igen låten) nynnade så att jag kunde gissa låten. Min frustration övergick efter ett tag till en otrolig fnissattack som nästan fick mig att kissa ner mig. Johanna och Malin var inga genier dom heller vilket gladde mig, men när Sofia skulle nynna "Who let the dogs ut" med en basröst ingen tidigare skådat blandat med skratt och små rörelser för att göra den redan sjuka synen av henne ännu värre - då brast det. Tyvärr kan jag inte lägga upp videos här, men annars lyckades Malin fånga ögonblicket perfekt.

Någon som vet hur man lägger upp en film?


Sen kom Åsa efter hon slutat och Joinade!


Första ölen på en pub i Camden


På dansgolvet! Jävla bra ställe, spelade 80tals musik och bara massa gamla dängor =) haha

Jaaa sen efter mycket krångel hit och dit kom vi hem vid 5, då somnade jag i soffan och My och Sofia i min säng. Är jag inte snäll =) Mådde precis som jag förtjänade på lördagen och gjorde inte många knop. Var barnvakt på kväll och då kom Johanna och Åsa så vi drack Cola och åt chips.

Söndagen mötte jag upp dem igen och gick lite på Oxford Street, tog en fika och myste hos Åsa.

Idag har bara varit en vanlig lång dag och det blir morgondagen också förrutom att jag då gör det som 20 åring! =) haha

Har massa bilder från Museum besöket med My och barnen också men det kommer en annan dag =)

Pussar Malin

Kommentarer
Postat av: Gunnis

Va fina ni är allihoppa! Sorligt för er att de ska ta slut nu ju! men jag ska trösta dig! med lite klassisk lådehållning! längtar efter dig massa nu, men de är inte långt kvar! Måste säga att du var skit snygg på bilder, tyckte du hade de lilla extra! =) men de stora extra kom väl sen framåt småtimmarna, eftersom du mådde som du mådde i lördags, måste de varit något speciellt sent på kvällen där. haha! men i loooove it! de hoppas jag få se i helgen med! haha! syns snart hjärtat! pussar

2009-02-24 @ 10:38:03
Postat av: Paulina



Vilken myyysig kväll!!

tror du måste lägga upp filmen på youtube först o sen länka dit på din blogg..

grattis än en gång malin...haha nu har jag nog grattat dej på alla sätt jag kan :)

puss ouss

2009-02-24 @ 11:50:10
Postat av: Anonym

JÄTTEGRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, hoppas du fått många kort, jag (Anki) missade adressen så det blir inget kort från oss denna gång. Hoppas du blivit bjuden på tårta denna stora dag. Festen får väl bli senare eftersom du inte är hemma, sommarn kanske?



Ha det bra önskar



Anki, Uffe och Felix

2009-02-24 @ 18:58:33
Postat av: Emelie

Nu får de bli en liten uppdatering, jag har ju inget o göra på jobbet längre! :P tack igen för i helgen! you are the best! loooooooove you!

2009-03-05 @ 12:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0