Färdig!

Nu är jag färdig med all min städing.... eller ja här hemma iallafall! Ska ner till kliniken snart och köra en timme där... =(  men sen är det helg!! Då bär det av hem till Johanna, hon har babysit ikväll så vi alla fyra ska vara där och mysa och snacka skit! Det var längesen de var vi fyra så det ska bli riktigt mysigt faktiskt!


Ja ni vet vilka det är =)

Sen har jag lite bilder från veckan. I Onsdags var det ju musikal kväll! Helt otroligt bra! vilka sånginsatser =)

På dagen var My hos My medans jag jobbade, vi gick på ballett och lagade mat.


Som hon myser upp sig =)


My satt lite vid datan.

Sen var det dags för Musikal, mötte Sofia, gick lite vilse men till slut hittade vi fram. Lite sena så det blev inga bilder utanför men jag hann ta två därinne innan jag blev tillsagd =) Tyvärr inte på scenen...


Peppade!


Ciao!

sen fick jag ju som sagt inte ta fler...

men här är biljetten!


Fin va!

jaha nu ska jag fixa det sista sen glider jag iväg =) Så här ser jag ut idag (i sann blogg anda)



Ha en bra helg vänner!

Puss o kram



Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Gumman, alltid lika skoj att læsa din blogg - ni ser fina ut alla fyra! Skøt om er och njut tiden tillsammans. Kram pappa

2009-02-13 @ 16:38:36
Postat av: Paulina

vad vacker du är! :)

puss

2009-02-14 @ 16:49:42
Postat av: Gunnar

Guuuuuuud va fin scarfs! =) va mysigt med musikal, de var verkligen på tiden ju! inte långt kvar nu! =) pussar

2009-02-16 @ 10:39:50
Postat av: Gunnars vän

uppdateringen är lite dålig tycker jag!

2009-02-20 @ 11:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0