Thjola hej thjola hopp!

Lite Pippi inspirerat eftersom det är det ända Siri ser på kvällarna så det sitter djupt inpräntat =) =)

Jaja i mitt liv händer det inte mycket. jag jobbar på med mitt nya schema som är: (om någon är intresserad =) )

Måndag: 9-16
Tisdag: 9-16
Onsdag: 11-18
Torsdag: 13-19
Fredag: 3h städning =)

Nu vet ni det! Skriv nu upp det så behöver ni inte ringa när jag jobbar! haha det gäller väl mest Mamma eftersom det oftast bara är du som ringer! Hahaha

Jag har lite bilder från förra inlägget!


Sofia och My i bilen utanför IKEA!



Så här hittar man till IKEA i Croydon!! deras två höga pelare! =)


Mina inköp =)



My i sitt esse!!!!

Japp det var iallafall lite bilder!!!

Idag blir lungtm, det är en familj från horsham här och hälsar på så mitt jobb blir inte jätte stort idag! =)

I helgen blir det fest på fredagen inne i london! Riktigt roligt, Mys bror är här så det blir det lilla extra!
på lördag babysitter jag, inte jätte roligt men så är det!!

Uffe och Felix, vet inte om ni läser här men nu har jag iallafall fått reda på att den närmaste hemarenan för migh är Fullhams. Den ligger i Swiss Cottage inte alls långt! nu vet ni det!!

Kramar Malin

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Du är såååå mysig! jag ska anteckna dina arbetstisder, lyckas ju alltid ringa o störa, =) förlåt! ska skärpa mig! ett samtal snart lovar jag dig! mycket nu med mina djur. hahaha! nä, skoja! ut i helgen alltså? kul! hoppas du får en riktigt lådekväll! älskar meine rasmus

2009-01-29 @ 17:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0