Välkommna till Malins blogg =)

Eftersom jag inte har skrivit på sådär två månader så känns det nästan som att starta en ny blogg =)
Jaja men nu finns det internet i huset så det blir det skärpning! Både min nya kamera och nya dator kommer till stor användning! tack kära föräldrar med plus  =)

Så nu bestämde jag mig för att bara köra en snabb genom gång med bilder från mitt liv dem senaste månaden och sen börjar jag om sen istället =) låter det bra!

Först var jag ju i sverige i två veckor så här kommer lite bilder från det!



Julafton <3


Utgång på självaste julafton med Kusin Charlotte och Sötis Emelie =) Trevligt, men gör nog inte om det igen, haha


Utgång Juldagen! Karin var på besök!


Paulina var också med och förgyllde den kvällen =)


Utgång med Emelie på Lördagen tror jag =) Frispels kväll!!!


Förfest hos Wichtel sen en lång och härlig promenad till stan =) Kul var det iallafall!

Jag , Malin och Emelie blev helt crazy, finns hundra tals bilder från denna kvällen men man får ju välja lite.

Sen var det nyår =)

Therese kom över och fixade håret! Då fick jag chansen att ta en snabb bild på magen!!

(har antagligen växt en del till nu!) Men där ligger iallafall världens vakraste där inne!!

Jag fick inte tagit några bra bilder den här kvällen men här iallafall killarna =)


Resten va gänget var jag, Paulina och Emelie =)

Kvällen var mest charader och kaos =) Gott nytt år!


Första bilden för 2009 =)

Sista utgången för mig var den 2 januari! Den var galen tillsammans med Emelie, Paulina, Carro, Linda och Cissi! Så grymt kul!!! Galet!


Tuffing!



Så himmla mysigt att du var med Carro!


The Gang - Cissi =)


SEn var det dags för mig att åka tillbaka till mitt kära England =)

Under tiden jag har varit här nu så har jag jobbat som en gris och har inte gjort mycket kan jag ju säga men lite iallafall =)
Har varit på National History Museum med My och Siri och kollat på Dinosaurier!


Museet...



Jag och Siri =)


My och Siri


Han hör hemma på museeum =) 
 
Sen har jag varit ute en gång, eller ja två var ute igår också men har inga bilder därifrån så det räknas inte =) Jag har iallafall varit ute med My i Sutton! Åt middag alla tjejer först men sen ville Johanna och Sofia åka hem men vi drog vidare =) Som vanligt vi två!


Jag och Johanna


Sofia!


Mysan!

Denna kväll var dans rakt igenom!! Har aldrig kännt en sådan glädje över en låt som när vi hörde Sex on Fire i högtalarna =) Sen som grädde på moset kom Mr, Brightside direkt efter! Som gjort för oss! Vi såg nog inte kloka ut men kul hade vi!




Yeah!!!

Och sen har jag en del bilder från vardagslivet med siri och de kommer nu =) =) =)










Shoppade förra helgen!!


Tack Mamma för bidraget till byxorna =)

Siri lagar mat!


Smile!


Kajza var här och hälsade på i veckan!!! Mysigt!!


Siri i nya ballett kläder !!!


Sista bilden ut!!


Bilder sägre mer än tusen ord !!!

Imon har jag bara fyra timmars städning och sen bär det av till My där jag ska spendera helgen med att vara sällskap på babysit och gå på IKEA... kanske kan få en öl någonstans på vägen! =)  så kankse inte blir uppdaterning förren på Söndag!!

Therese hade du skaffat blogg vad var då adressen!!!

Saknar er alla!

Puss och Kram


















Kommentarer
Postat av: Syrran

Du har det för bra du gumman. Jag har saknat dig länge redan men vi ses ju om typ en månad nu :). Ja, du får väl gå in och titta på min helt inofficiella blogg som jag inte uppdaterar så ofta. Många kramar till dig lilla loppan.

2009-01-23 @ 08:29:02
URL: http://appelqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naw saknar dig malla. så fin siri blev i sin nya ballet dräkt. gick det bra den dagen? love ya. håller på att lägga upp alla bilder nu på facebook.:) puss

2009-01-23 @ 17:33:31
Postat av: Anonym

heeeeeej! va mysigt att du äntligen har kommit igång igen! har saknat att ha koll på vad du håller på med! så mysigt ni ser ut o ha de du o lillan! =) mysemys! längtar massa till den 28 nu när jag ser dig. ska bli guldvärt! =) älskar dig meine rasmus

2009-01-23 @ 20:43:06
Postat av: Paulina

äääntligen lite uppdatering!!!

masa myyyys!!!

saknar dej massa!!!pussss

2009-01-24 @ 12:06:10
Postat av: Jessika

Först ett stort grattis till att du har lyckats uppdatera din blogg! :D



Och sen förlåt att jag inte kom o hälsade på när du va hemma. Ville så gärna men tiden räckte inte till.. Eller jag vet inte vart tiden blev av.. :(

Hörde att du hade haft Kajza på besök. :) Mysigt.

Jag vill så gärna komma och hälsa på.



Saknar dig som tusan Malin!

2009-01-24 @ 21:02:11
URL: http://misslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0