Hallo Hallo!

Nu är jag tillbaka i blogg världen igen =) har haft fullt upp här, eller jaa har inte haft någon lust dirket de senaste dagarna..
Men jag hade iallafall världens bästa helg med världens bästa tjejer (kan det bli bättre?)
De var ju här och gäst spelade i den stora staden och då var det fullt ös. Lite bilder kan jag bjuda på men inte allt för många för det har jag inte men Emelie och skrivit i sin blogg så ni kan kolla även där =)
www.gobbegobbe.blogg.se.
Men lite bilder har jag allt själv och här kommer de!

Deras väska gick sönder på vägen hem till mig =) hjulet smälte sönder. kan man göra annat än att skratta! jag hade kul iallafall. helgens lilla problem. men det var det ända =)


Picknick i Hampstead Heath på lördags kvisten, riktigt mysigt!


På lördagen kvällen var det såklart utgång som gällde. Här shakas det på det underbara dansgolvet på Electric Balroom i Camden =) jävla roligt vart det.

ja det var i stort sett det jag hade hahaha varsågoda! 

Jaha men sen har det ju faktiskt passerat tre dagar sen min snuttisar åkte och då har jag jobbat och stått i =) här är bilder från detta hårda arbete.




Elisabeth, Astrid och Siri


Så här spenderar vi våra dagar när dte är fint väder! Emma och Jemma.


Astrid och Emma














Av allt detta blir man trött och så somnar man så här =) Sötfis!

Sådana här dagar kan man inte göra annat än att älska sitt jobb. Sitta i solan och glassa hela dagarna är ju inte helt fel förutom att det nu ser ut som att jag alltid har linne på mig. Har fått fruktansvärda linjer, men det är det värt!
Jahah imorgon är det 14 dagar kvar, två veckor! helt jävla stört! Men då har jag en underbar motagningskomitté på flygplatsen! mamma, Theresé och lille Love! Puss! va mysigt.
Sen blir det liten roadtrip till smålands skogar men tjejerna, jippi!

Är inne i en jätte konstig period just nu,,,, Hade kunnat leva på Special K, skorpor och Jordgubbar. Det är det ända jag stoppar i mig hela tiden! fattar ni hur gott det är med jordgubbar, mums!
Håller just nu på att bleka tänderna dessutom så hordgubbar bryter helt mot reglerna eftersom de färgar tänderna mycket men det struntar jag i, det är ju gott och jag har inte sett någon röd nyans.
På tal om det så har jag efter två dagar paus i blekningen för jag brände sönder tandköttet igår, haha tog lite mycket kräm och de gjorde förbannat ont men ska man vara fin får man lida pin. Men mina kära tandläkare tog en titt på det idag och gav mig rådet att ta tre dagars paus så att det fick läka så då litar jag på dem!

nepp nu är det dags för bingen... men ha det så bra mina älskade vänner men plus =)

puss puss


Kommentarer
Postat av: Paulina

massa mys var det..snart får jag väl göra mitt inlägg också :)

snart är du hemma på heltid!! tjohooo!!

puss

2009-06-04 @ 13:48:06
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Gunnar

Så mysiga bilder på siri! :) massa myselimysmys! o återigeb tack för den bästaste helgen på läääänge! men snart kommer en ännu bättre helg, eller de går nog inte men nästan, vi tre in the middle of nowhere! (eller hur fasiken de stavad, fast blir inte värre än mitt seeing) längtar i alla fall jätte mycket efter dig fasten de inte var så längesen vi sågs. massa pussar

2009-06-04 @ 15:49:44
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0