Hejhej!

Tänkte bara svänga inom och säga hej och att jag mår bra! Har massa och blogga om, om helgen och så där men har inte lagt in bilderna på datorn än så det blir bara tråkigt nu!

Nu har jag precis tagit ett bad och börjat läsa boken `Gunnar`, vet inte riktigt vad jag ska tycka om den , verkar lite små skum... Så får se om den blir bättre längre fram!

Jaa Siri har ju nu som sagt vattkoppor och vi är hemma denna veckan! Så det händer inte så mycket spännande måste jag säga! Vi var i parken i förmiddags och sen sov hon i 2 och en halv timme så det är ju rätt gött! haha sen hann vi äta mellan mål och kolla på `The Bee movie`sen kom Dan hem och tog över =)

ja jag återkommer lite senare!

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Gunnarellie

De måste ju vara en underbar bok, med de underbara namnet! =) jag säger då de! =) längtar till bilderna från i helgen!! =) älskar dig!

2009-03-24 @ 10:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0