Måndag...

Veckans hårdaste dag äntligen över, det ända som återstår är att få krypa ner i sängen! Är det inte underbart!

det har ju varit helg dessutom =) vilken jag spenderade hela hemma hos Johanna väldigt mysigt, just like old times =) Beter oss som ett gammalt pensionärs par var enda gång =) Flrst hade vi killarna en stund på lördag förmiddag.




Lägg märke till att jag inte har nog jacka på mig, det var så jädrans varmt i solen! Nice =)


Glada syskonen Sam och Adam!

Efter det bar det av till en liten klassisk gammal engelsk by, de är ju flr mysiga! Just denna hette Shere och vi körde igenom den på 30 sekunder men när vi gick tog det allt lite längre. Vi var till och med inne i deras souvenir shop, köpte dock inget tråkigt nog.


Ett försök att visa hur smala vägarna är men det är svårt att fånga på bild!

Sen åkte vi hem till Johanna sov en timme och sen gick vi till en pub i Effingham , ganska dålig mat men trevligt sällskap av Johanna =) haha ja och alla pensionärer som satt runt oss. sen gjorde vi ett tappert försök till att fortsätta kvällen på en annan pub men det gick åt pipsvängen,. där var det fotboll på så där satt de några mellanålders män och ropa =)

Söndagen var en lung dag när även Åsa kom till Johanna, vi fikade, åt mat och åkte hem i stort sätt!!

Idag har jag och Siri varit parken och sparkat boll!

Stolt eller vad =)

Sen gick vi hem och åt lunch sen bakade vi bullar!


Ser ni hur stor hon är! bara växer ifrån mig!!



Slutresultat!!

Och sen får jag ju inte glömma och säga att jag blev Pappmoster den 7 Mars! Sarah fick en liten pojke som ska heta Tobias! massa grattis och mys!!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: emelie

Så goooooooda dom bullarna ser ut! jag vill määää ha såna! vi får ha oss en riktig bakdag sen när du kommer hem! fast de är inte så mycket som ni låter mig göra! =)hoppas du får en mysig vecka mitt hjärta! =) pussa

2009-03-10 @ 12:11:01
Postat av: Paulina

åååh va mys mys!!

jag säger som min goda vän emelie, dem bullarna vill jag också ha :)

vad ni gör mysiga saker hela tiden!!! jag vill också vara med!!!

saknar dej malin!!! pussss

2009-03-10 @ 15:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0