Nu ere ferre!!

Hallila dar i Sverige!
Hur mas det? Johanna har, Malin har fullt upp med att fläta mitt har. Som btw ar alldeles torrt.
Idag har vi haft mysigt. Antar att Mallan redan berattat for er att vi vaknade halv 8 PIGGA! Jag personligen tog en dusch medan dom andra hange lite vid datoren. Sen frulle o senare en fard mot Sutton. Malin shoppade en hel del, bland annat en frasig topp pa Topshop! Som hon inte har pa sig ikvall. Istallet har hon en bla midjekjol med svart tubtopp under. Mycket lackert. Och framforallt festligt.
Jag har pa mig en svart spetstroja med jeans o en kort jacka, allt tillhor My.

Will ska inte med ikvall vilket vi alla kanner en stor besvikelse over. Han va ju den stora attraktionen for kvallen. Men tacka vet jag Dylan!

Alright, nu ska jag kolla in flätan folket.
Vi ska ta hand om Malin ikvall !!

Puss o kraaaam


Kommentarer
Postat av: Gunnarella

Ha så kul nu ikväll tjejer!!! håll lite låda för en radde i sverige! =)

2009-03-21 @ 21:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0