Oj då!

Det var inte sån underbar morgon som jag väntat mig....

När jag kom upp så hade Siri spytt ner halva vardagsrums golvet och Camilla låg på mattan gned för att försöka få bort allting... Inte jätte kul det här! men vi går och väntar på att Siri ska få vattkoppor och vi hoppas på att det är det som bryter ut och inte maginfluensa... Det skulle varit riktigt tråkigt om vi åkt på de allihopa! Så min städning väntar jag lite med, snuttan ligger och sover i soffan nu så hon får vila lite till innan jag drar igång. Får gå ut och dricka lite te så länge!

Puss


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Titta så snabbt jag är på o kommentera nu.. jag är nästan för fräsig! men idag är de döööööött på jobbet i jag vill bara hem o börja min lediga helg! ja, hoppas verkligen inte att de är maginfluensa, de är ju de strängaste! jag hejar på er! =) pussa

2009-03-13 @ 14:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0