Onsdag!

hej hej i det fina vädret! Helt underbart här idag!

Nu har slutat för dagen vilket är otroligt skönt! Så My sitter på täget på vägen hit och vi ska spendera eftermiddagen med något trevligt =)

Nu har jag haft mitt lilla möte med Mamman Jenny. Bra bra!
Det blev bestämt att jag ska ha hennes dotter också mellan 1-20 april, inte varje dag men några förmiddagar hit och dit. Kommer att få 6 pund i timmen med Siri och 9 pund i timmen utan Siri! Ser du mamma, samma lön som Emma! Jag kan förhandla! Så på 8 förmiddagar i april kommer jag att tjäna 228 pund extra! Försåtr ni hur detta känns! Helt underbart, jag får nästan dubbel så mycket per vecka då =) Love it! Då kanske man kan leva ordentligt! haha! Sa även att jag kan babysitta lite för det är ju inte fel!

vet inte hur mycket ni egentligen förstår men det är bra!!

återkommer lite senare och berättar om min eftermiddag! Nu ska jag snart ut och njuta av solen!



Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Hur mycket krockar det med oss?

2009-03-11 @ 16:26:00
Postat av: Pappa

Bra førhandlat gumman!!! Thats the way!!! Kram pappa

2009-03-11 @ 18:15:42
Postat av: Gunnar

Är de inte en attans härlig oral-b tröja som smyger sig fram! älskar den! den gör hela bloggen till något underbart! =)

2009-03-12 @ 12:14:46
Postat av: berit

Följ mig via bloglovin så följer jag dig?

Länken är: http://www.bloglovin.com/blogg/46724/beriits



skriv när du lagt till mig så lägger jag till dig!

2009-03-12 @ 12:27:51
URL: http://beriits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0