Sending live at Mys place!

Hallo hallo!

Nu ligger jag i mys säng och ska snart sova, vi har druckit en flaska vin och ätit choklad tårta. Mysigt värre på en Onsdag =) Är ledig imon för jag har jobbat så många timmar under mån,tis och ons så nu förtjänar jag det! Så ska slappa hos My. haha

Fick precis sms av en Mamma i london somn hade hört talas om mig och som fått mitt nummer som undrade om jag ville vara barnvakt hos henne imorgon i några timmar. Skit bra nu har jag lite extra pengar överallt! Är så bra så det går rykten! är ni inte stolta över mig! Hahah

Nu står My och kletar in sig med hundra krämer och visar sina ny inköpta second hand kläder ( det är det ända vi har råd med och gör sig redo för säng så det får det väl bli för mig med som tydligen är helt flammig i ansiktet av vinet! men det smakade gott!

jaja sov gott tjockisar!



God natt!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej gumman, det verkar som om du gør ett riktigt gott arbete och intryck på din omgivning - Kom ihåg att det ær alltid "good performance" och ett gott kontaktnæt som øppnar dørrarna før nya spænnande møjligheter. Det ser ut som om du lyckas med begge sakerna just nu ;-). Kram pappa

2009-03-19 @ 06:16:28
Postat av: Gunnepenne

Ja, fan var roligt! du blir snart känd i hela england. ;) o liten flaska vin så där en onsdag eller va de var.. de gillar vi! :) hoppas de gick bra när du var barnvakt hos dom nya! pussa o kramar

2009-03-21 @ 21:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0