Våffeldagen!


Nu har jag precis tryckt i mig massa våfflor, mums! Jag och Camilla kom på det igår kväll och en sån dag måste ju firas! Så det har vi gjort nu =) Gjorde egna frasvåfflor, väldigt frasiga men attans goda!




Inte våran bild men precis så här såg de ut =) hahaha, dock inte så suddiga!

Har hittat min mobil! trodde sten hårt att den var på kliniken men sen ringde Dan och sa att han hade letat överallt men kunde inte hitta den! Då kom oron fram vill jag lova! Stog där med strykjärnet i handen och fick panik! Men sen samlade jag ihop mig och sprang ner till bilen för att leta! Samtidigt ringer Camilla till den och då ser jag att det lyser blått långt in under sätet! Snacka om lycka =)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det Tacos och Film mys med hela familjen Contino/Redin!


Sicillien =) Bjuder på små tjockt och rultigt! - Peter haha tänk att jag ens lägger ut denna bild! Men det är den ända där vi alla är med! Dåligt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej loppan! Nu har jag också uppdaterat.. Saknar dig... Jag läser här varje dag, även om jag inte lämnar några avtryck. Bara så du vet :)

Puss!

2009-03-26 @ 17:22:09
Postat av: Gunnaer

Älskar bilden!!!!! fan va du är bra!

2009-03-26 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0