Barnvakt....

Hallo...
Nu sitter jag barnvakt för familjen Contino/Redin, som nu är en officiell familj =) haha ja iallafall de gifte sig idag! Himla fint var det =) Jag var barnvakt och My var fotograf, deras vänner från Sverige fick spela de viktiga rollerna som vittnen =) Så nu är de nere på restaurangen på hörnet och firar!

Jag är helt slut och sitter på soffan och tittar på vänner, ska vara barnvakt imorgon kväll också men hoppas på att den stryks så jag kan få åka iväg och starta helgen istället för att sitta här och glo. Det är ganska trist faktiskt. Därför är mitt inlägg otroligt trist....

Nehe, ett hej blev det iallafall!
Pusss


Kommentarer
Postat av: Paulina



va roligt för dem!! :)

malin...om en vecka är vi hos dej!! helt sjukt :)

ska bli så jävla roligt!

puss puss

2009-05-23 @ 11:29:31
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hoppas grillkvällen blev lyckad min älskling! att den blev massa mysig! :) snart är de vi som är i london, helt sjukt!! men jag är sjukt taggad! :) älskar dig massa!

2009-05-24 @ 15:31:39
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0