Ensam igen...

Nu har mitt tredje besök åkt hem och lämnat mig kvar i London igen... Kändes lite jobbigt denna gången faktiskt. Har blivit så van vid att ha folk här nu och få visa hur jag lever. Men nu kommer det inte mer familj hit! Och sen ska även jag åka hem hem härifrån, det som jag visat som mitt hem. Svårt att förklara men det är ingen rolig dag idag.

Som tur är så har jag ett underbart besök kvar Emelie och Paulina. Det ska bli så sjukt roligt och grymt härligt! När de varit här så har jag bara två veckor kvar på denna sidan havet. Oj Oj Oj.... Hur ska det gå?
Men helgen har varit väldigt händelsefylld och rolig!
I Torsdags slutade jag tidigt så jag sprang till deras och hotell och mötte dem direkt =) Då åkte vi till Notting Hill och åt Nandos, gick på Portobello Market och var inne i den berömda bokaffären från Notting hill. Hann även med att dricka en öl =) Efter det vilade vi lite på hotellet och sen gick vi ut och åt lite Italienskt. Mums.

Fredag jobbade jag till ett men efter det mötte jag dem på Oxford Street där vi åt lite sen bar det av til Harrods där vi fick kikat lite. Så exremt stort ställe, jag ser aldrig samma del när jag är där =) Efter det var det tillbaka till Hotellet där vi fixade till oss lite, drack lite vin och öl och bara snackade innan det var dags för Spring Awakening


En glad pappa utan byxorna på =) haha


Borsta tänderna när du är riktigt glad =)


Jag drack mest vin och tjabbade för mig själv, precis som man ska!



Sen var det ju dags för Musikal! Grymt bra! Går inte att jämnföra den med We Will Rock you för de är helt olika men båda är stora Favoriter! tack för detta!

På Lördagen var jag uppe med tuppen. Klockan 7 var jag på kliniken och städade var till 8 då jag gick till deras hotell och sov en stund, precis vad jag behövde =) medans jag sov gick pappa och köpte lite frukost så fick till och med äta frukost i hotell sängen, kan det bli bättre? Efter det gick vi ner till Camden och kollad på marknaden och bara njöt av allt som finns att se där! Kommer aldrig bli trött på Camden. Sen åkte vi ner till Buckingham Palace som Pappa och Sanne hade missat under sin turist tur på fredag morgonen (då de även fick se Drottningen köra förbi och vinka lite, WOW va?). Efter det mött vi upp My på en pub och drack en öl efter det började vår jakt på Burger King runt Hyde park. Gick länge och hittade till slut en MC som var till stor besvikelse... Dåligt! Men vi köpte lite vin, frukt och chips och gick och satte oss i Hyde park i någon timme och mös. På kvällen gick vi och såg Showen Thriller som är uppbygd på Michael Jacksons musik. Bra men inte underbar! Vi satt längst fram och jag och My satt mest och dräglade över de snygga killarna som var med och dansade. Herregud vilka puddingar!!!!
Sen gick jag och My med till hotellet och hämtade väska som jag skulle packa tills idag och sedan vandrade vi hemåt till mig med en dricka i handen. Var ju tvunga att ha lite färdkost! =)
Idag åkte de som sagt och My har åkt iväg på dejt får se hur detta går =) haha Och jag har precis badat och nu ska jag se en film eller något. Skulle träffat Åsa men har ingen lust att gå någonstans... My kommer hit sen så jag får iallafall lite sällskap! 

Den kommande veckan ser ut som vanligt, inget spännande!
Helgen som kommer ska vi däremot på vinproving ska bli väldigt spännande att prova på något nytt! Jag fick ju det i födelsedags present av camilla och dan så nu har jag och My bokat så vi ska vara där kl halv fem på fredag! Efter det ska vi ut och äta och sen blir det en hej dundrans utgång! Fest ska det bli, har ju inte varit det på länge nu!

ha det så bra!!!
Puss Pusss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack før en hærlig men allt før snabb weekend med fint væder och trevligt sællskap. Din 25 kg tunga resvæska står sækert på Marsvej i Slagelse, vi tar den med upp næsta gång vi ær i Halmstad. Vi ær mycket spænda på att høra om Mys "akvariebesøk" på søndagen :-) Ha det nu gott tills vi ses igen och festa nu inte llt før hårt... det kommer ALLTID en dag efter :-) Kram pappa

2009-05-11 @ 08:50:35
Postat av: Gunnar

Va mysigt ni ser ut o ha haft!! :)längtar jätte mycket till vi ska komma!! :) inte bra rasmus lite ledsen i kroppen, inte mysigt! ska jag fixa när jag kommer, eller vi får ju för fasiken hoppas de känns bättre redan nu!! :) älskar dig massa!

2009-05-11 @ 11:02:06
Postat av: Marie

Fan, att vi inte lyckades komma iväg på musikal när vi var där. Kan du stanna ett par månader till så att vi kan komma och göra ett nytt försök?

2009-05-11 @ 18:40:58
Postat av: Paulina

fan malin, snart kommer vi!! typ bara två veckor kvar!!! så roligt vi ska ha o jag hoppas att det är vi som ska visa london var skåpet ska stå!!!

pussp0usss

2009-05-12 @ 14:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0