God Natt!

Även om bloggen är långsam så vill jag göra ett sista inlägg idag.... Nu sitter jag i sängen och är redo att lägga mig ner och sova en god natt sömn... =)

Sover för första gången med mina skenor i munnen idag, de är ju egentligen blekningsskenor som hade tänkt att börja använda idag men så kom jag på att jag inte är så van vid att ha dem i munnen än så jag kör en prov natt först. Camilla har sagt att det är väldigt bra att sova med dem även om jag inte bleker tänderna för de håller ihop mina tänder och det behövs absolut i min mun där allting lever fritt!
Hur går det med dina My? Blekning nästa vecka? Up for it?

Nej nu är det väl ändå dax att sova efter lite häng i soffan med "familjen".

Puss Pusss och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Gunnarella

Va du varit aktiv massa nu o jag missat allt, har inte varit inne på två dagar o massa, massa gott blev de till mig nu!! :) älskar de o älskar dig!

2009-05-19 @ 11:02:14
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0