Idag, Tisdag.

idag är det Tisdag.... bara.... är så himla trött att jag bara vill att det ska bli helg. Kan vara för att jag längtar lite till helgen också.

Igår hade jag en riktigt jobbig dag, eller ja inte dag men tid på dagen. Jag skulle lämna Siri på nursery för första gången. Hon hade varit där lite förra veckan men då fattade hon inte riktigt vad det innebär men när vi väl skulle dit i Måndags blev hon helt förstörd. Verkligen jätte ledsen. Så skulle jag lämna henne där men dagisfröknen och hon bara grät. När jag väl kom ut genom grinden och hon inte såg mig längre då brast det för mig med. Fick ringa till mamma och få lite medlidande. Kändes bara så jäkla hemskt att lämna ifrån sig henne när hon var så ledsen. men efter en timme hämtade jag henne igen och det hade gått ganska bra, skönt det iallafall. =)
Här är en bild innan skolan.

Då var hon glad =)

Efter skolan gick vi till Lekplatsen och träffade Emma och Astrid.

Roundabout.


Tittut.


Klättra

Idag har vi varit på en närliggande farm, himla trevligt att man kan gå till en bondgård bara så där och titta lite på djur. Perfekt förmiddags sysselsättning.


Klappa getter.


Astrid ville mest kramas men getterna var inte riktigt men på den idén.

Det var allt för idag... nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova!
ha det så mysigt!

Pussss

Kommentarer
Postat av: Sanne

Godt med en mor, selvom hun er langt væk :-) aldrig sjovt at gå fra børn når de er kede af det.

2009-05-13 @ 08:22:08
Postat av: Gunnargobben

Va söta de är!



Strängt för dig ju, rasmus lite känslig, men de e bra, de ska man vara!



Snart kommer vi! ska bli så sjukt kul, pratade med andy på msn, han ska försöka komma o han har pratat med kev, men kev har inga pengar, så sa jag men för helvete, once in a life time, så han skulle tjata lite till på honom! :)



Syns snart, älskar dig massa!

2009-05-14 @ 11:55:40
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Paulina

nämen lilla vän....:(

hur ska det gå när det är ditt eget barn du lämnar?? :)

nu är det inte långt kvar...två veckor bara!!!

puss puss gumman

2009-05-14 @ 16:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0