Mobil...

Hej...
För er få som försöker nå mig från Sverige/Danmark så är min mobil död denna veckan, har nämligen glömt min laddare hos My i helgen så hoppas på att träffa henne lite snabbt på torsdag så jag kan bli social igen!

Har haft en jätte trevlig helg. Åkte ju hem till My i Fredags och vi drack en flaska vin och snackade skit och kröp i säng vid elva. Sen var det lördag, dagen för grillen!
Johanna och Johanna och hämtade mig och My för att inhandla allt för kvällen, det blev mest dricka eftersom vi bara köpte saker med erbjudanden, ja det är inte bra att bo i ett land där man får rea på alkohol. Efter det åkte vi hem fixade till oss, maten som vi skulle ha till, te.x pasta sallad, såser ja gud vet vad... men vitlök luktade det i köket iallafall! Vid den tiden tog vi även vår första dricka, ja vad kan klockan varit? halv 2?
Sen flöt det på efter det =) Michael och Tomasz kom vid tre och vi hade sjukt roligt tills de var tvunga att ge sig av till jobbet vid halv åtta! Jäkla vilka prissar, kul!!
Efter det tände vi tjejer grillen och åt riktigt god Mat, mitt första grillade på hela min tid här! kan ni tänka er hur gott det var då? =) mums. väldigt försenade kom Will och Ben. men då hade de redan börjat gå neråt för oss tjejer så vid halv tolv bestämde vi att de skulle åka hem och vi skulle sova. Men det betyder inte att det var en dålig dag/kväll. Tvärtom! har inte haft så trevlig¨t på völdigt länge. Dock tog jag inte själv några foton så jag får vänta tills jag kan få tag på dem någonstans ifrån.

På Söndagen var vi alla glada och mådde riktigt bra! Det är det positiva med att gå att lägga sig i tid! det var helt underbart väder så efter Johanna, johanna och Åsa åkt gick jag och my ut i trädgården och solade i några timmar sen blev det dusch och en vandring upp till banstead High street där vi mötte upp Mikael och Tomasz på lite mat och öl på puben i värmen. efter det var dte i stort sett hemresa för mig till kära London igen...

Idag har det var Bank Holiday här men det har jag inte kännt av för jag har jobbat ändå. har Elisabeth också den här veckan så det är fullt upp men kommer att ha lite extra pengar när mina två bästisar kommer på fredag! Mys!

jaha men ha det gött! Pusssss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Malin - du ser... man kan klara sig utan mobiltelefon oxå:-)- MEN, det ær svårt, det håller jag med dig om. Kram Pappa

2009-05-26 @ 10:22:52
Postat av: Gunnar

Hihi! är vi dina bästisar! :) va mysigt! du är min bästis mä! ;) längtar som fan nu, men de är inte långt kvar, om 2 dagar syns vi! sjukt! :)

2009-05-27 @ 13:19:24
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Du har det för bra du! Längtar tills du kommer hem. Puss

2009-05-27 @ 21:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0