Regn..

Idag har jag och Siri haft mys dag. Vi var ute en stund på förmiddagen men det var mest kallt och blött så vi gick hem lagade lite mat och mös på soffan. Sen blev Siri lite rastlös, jag själv hade kunnat ligga kvar där hela dagen men det fick jag allt inte. Utan vi skulle måla! Så det gjorde vi hur länge som helst och här ska ni få se våra konstverk! jag är en riktig konstnär trots allt =)






Siris bästa gosedjur. Hon har både en stor och en jätte stor. Finns även i vit version och han heter Albino Cotino.




Hittade Siris gamla solglas ögon!
Är jag inte vacker?

Jaha det var allt för idag! Imorgon jobbar jag förmiddag och sen kommer My, vi ska ut på stan en sväng och köpa ett par nya jeans till mig, mina favvis sprack häromdagen så ska hitta ett par likadana tänkte jag =) Och ska försöka hitta skorna till dig med Sanne, 38a va?
En storlek mindre än mig?

Ha det så bra!
Puss


Kommentarer
Postat av: Sanne

Du er en lille guldklump.......gå nu ikke for mange skridt efter dem, så du slider endnu et par bukser op :-)



Størrelsen skal være 38 og se lige nye billeder på facen af vores små babyer !!!!



Ha en dejlig dag og tænker at du glæder dig vildt meget til week-enden. Rigtig tøsehygge, pas godt på jer. Stort kram Sanne

2009-05-28 @ 06:59:53
Postat av: Gunnargobben

Jag tycker allt att du var en riktig dägga på bilden! den looken tycker jag allt att du ska fortsätta med!! :)

2009-05-28 @ 10:51:42
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Paulina

myyyysemys!!

imorgon kommer vi till dej!!

helt sjukt ju :)

fan va roligt det ska bli!!

pusss

2009-05-28 @ 18:34:27
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ha nu en riktigt trevlig helg tillsammans med din tjejkompisar - var rædda om er. Kram pappa

2009-05-29 @ 09:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0