Vinprovning & Utgång i Camden.

Hej igen!

På Fredagen var det dags för en riktigt hetsig dag. Upp klockan sju då My jobbade och jag skulle hinna duscha innan vi skulle ge oss iväg och lämna barnen på skolan och hoppa på tåget. Halv tio tog vi tåget in till London på gott humör!


Då sprang vi snabbt hem till mig städade och gjorde oss iordning för Vinprovning.





Den stora frågan var, Vad har man på sig på en vinproving?

MEN så här blev det...





Sen tog vi tuben till London bridge där vi tänkte hitta något gott och äta innan, men det blev inte det bästa måste jag säga!






Lägg märke till vinglasen....





men mätta blev vi och nu var det dags för vinprovning... Jaa vad ska jag säga om detta. Vi lärde oss lite men mest blev vi ganska salongsberusade men det var trevligt! Vi lyckades dock inte ta en enda bra bild därifrån så det blir ni utan! Eller en kan jag faktiskt bjuda på! man fick även en drink i slutet och det är den jag slurprar på, man kan se ganska tydligt att det slunkit ner ett par glas vin.


den bjuder jag på helt enkelt.

Efter det åkte vi hem till mig och hade lite förfest!





I väntan på bussen till Camden





När vi väl kom fram till camden så mötte vi upp med Johanna och Åsa på en pub och drack lite öl, efter det blev det Underworld där vi skakade våra lurviga hela natten lång! kvart i tre stannade vi en taxi oxh åkte hem! det blev en lång dag med mycket alkohol för mig och My men trevligt var det!

My hälsar att hon kommer och gästblogga antagligen ikväll eller imorgon!
men det kräver att ni kommenterar på detta inlägg!

Puss Pusss


Kommentarer
Postat av: Pappa

Sjælklart vill Sanne och jag kommentera før att høra om Mys date på akvariet. Fina bilder från vinprovningen ;-)Mer folk i Camden æn nær vi var dær?

Kram från oss!

2009-05-16 @ 20:52:13
Postat av: Paulina

va roligt med vinprovning :)

o va snygg du är!! :)

nästa vecka kommer vi...helt sjukt!!!

puss

2009-05-18 @ 08:36:20
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Gunnarilliillie

Shit vad snygg du är malin!! massa het! måste haft massa engelskmän efter dig! o vinprovning så vuxet! malin, stor flicka nu! :) får väl ha någon provning på midsommar, men inte vin, drinkar eller kött! är så sugen på grillat! :)

2009-05-19 @ 11:05:47
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0