We Will Rock You

Igår var jag på den bästa upplevelse jag någonsin upplevt! Kan inte beskrivas med ord! Jag var och såg musikalen We Will Rock You med My och Hennes mamma + Sambo! Så jävla bra, kommer ni någonsin till London så se den! På fredag ska jag ju även gå på Spring Awakening med Pappa och Sanne och denna sägs vara lika bra och då går jag i taket för det var helt underbart! jag grät, skrattade och rös över hela kroppen av alla olika scener! Grym!

We Will Rock You






Ja försökte lägga in en bild som en riktig bloggerska men den gick ju inte att förstora skit också!

ja och sen var ju de andra gamlingarna här i helgen! Blev inte så mycket bilder tagna för min del men en fick jag på dem båda iallafall! =)


Snyggingarna framför Buckingham Palace! Och för din information Therese så hade jag ingen bild på dem än då så då fick det bli på mig själv =)

På Buckingham Palace kan man ta min favorit bild på Big Benm, den kommer här!


Långt borta!


Och med min grymma zoom, nära!

Nu ska jag vandra ner till kliniken.. men ni får ha en trevlig tisdags kväll!
Nu ses vi snart Far och Sanne! Puss på er andra


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ven, ser ud som om i har haft en rigtig dejlig week-end, og det lyder perfekt hvis vi skal se en super-musical. Hvilken London-oplevelse, udover dig selvfølgelig ;-) Glæder os rigtig meget til at se og mærke dig igen. Hygge og hejsa til vi ses

2009-05-05 @ 22:05:12
Postat av: johanna

Men haaarligt!! Den ska ju jag ocksa pa snart :)

Miss ya! Nar ses vi igen my darling?



Pusss

2009-05-05 @ 22:32:13
URL: http://johannabe.blogg.se/
Postat av: Gunnargubben

Va mysigt! trevligt att ni hade de bra! o snart kommer vi med! fan va niiiiiice!! älskar dig! :)

2009-05-06 @ 20:02:14
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0