Älskade Siri

Jag inser nu hur mycket jag har saknat henne under den tiden jag var hemma... Hon är ju helt underbar!
Idag har jag jobbat kväll mellan 16 och 21 så vi har haft kvälls mys. Först gjorde vi pizza, vilket var jätte spännande och roligt. Det hände mycket på samma gång och det var rörigt men riktigt kul att laga mat med henne igen.
Sen har vi läst böcker, byggt hur av lego och klossar och borstat tänderna och somnat.
Så när jag låg där och läste Djungelboken så kom jag på hur mycket hon faktiskt betyder för mig! Sötfis!

Såg också idag att mitt älskade hjärta därhemma har lärt sig att sitta! Kan man blir mer stolt! Du är grym Love och världens bästa kille =) Saknar dig massa! Therése vi får styra upp en skype dejt snart!

Nu ska jag sova, har sovmorgon imorgon börjar inte förren 12 när jag hämtar henne på skolan.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Love

Det var mysigt att se dig på skypen moster :) Nu sussar jag gott igen. Vi hörs snart! Pussar från Lill-Love

2009-09-13 @ 11:45:13
Postat av: Jonas

Uppdatera?

2009-09-14 @ 23:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0