Åter igen tillbaka i sängen.

Nu ligger jag i sängen efter en lång dag. Känns som att jag gör så mycket mer här en hemma, får liksom saker gjorda =) haha härligt!

Idag har jag suttit med på tatuerar studion när My fick sin tatuering gjord. Den skulle tagit två timmar och skulle varit mycket mindre men det blev hela över armen och fyra timmars väntan. Så nu är jag väldigt påläst om tatueringar eftersom att jag fick läst alla deras tidningar ungefär tre gånger var! Bra va! Så nu är jag sjukt sugen själv ska bara bestämma mig helt. Jag tror jag väntar på dig bror så du kan vara mitt moraliska stöd =) 
Så här blev iallafall mys...


utan färg...


färg men massa salva...

Jätte fin blev den! My är väldigt nöjd och glad!

Efter det gick vi till en pub och åt lite fish&chips. MUMMA! det var längesen och väldigt gott. Se tog vi tuben hem till mig där jag ringde den andra familjen, ska träffa dem på söndag så då får vi se hur detta går. Vi kollade även runt på internet efter lägenheter, har insett nu att vi måste skynda oss lite eftersom deras kontrakt går ut den 10 oktober så då måste vi ha någonstans att bo helst =) men det fixar vi!
Nu ikväll har vi suttit på Wagamama, Jag My Emma Jem och en vän jag inte kommer ihåg namnet på. Men det var mysigtoch drack ett glas vin. Sen åkte jag hem, är helt slut så nu är det daxs för mig att sova!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Pappa

Verkar som om du njuter livet i London.

Lycka till på møtet med den andra familjen på søndag - det går sækert bra.



Kram pappa

2009-09-04 @ 07:53:26
Postat av: Jonas

Snygg! Kan jag inte komma nu? Är så less på skolan, har ju gått en hel vecka nu..

2009-09-04 @ 14:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0