Back in Business

Idag har jag träffat hela gänget igen... Hade glömt hur många barn vi faktiskt har runt oss när vi är alla... Helt sjukt och idag fattades det ändå några. Är vi allihopa så är Siri, Elisabeth, sykonen Cohen (Astrid, Axel, Vera och Kajsa) Annna, Abigail och vi kommer antagligen att utöka med Mika och jag ska hitta ett barn till. Förstår nu hur galet detta är! Idag har vi pärlat och bakat chokladbollar. Himla mysigt och sätta igång igen faktiskt. Jag känner att jag saknat det!
barnen var jätte gulliga när de såg mig idag, kom springande och jag fick stora kramar och fina ord! De är för bra!

Imorgon kl 10 ska jag vara hemma hos den andra familjen på intervju, spännande! Så då får vi se hur detta går, hoppas de är trevliga så de funkar med dem annars måste jag sätta fart på letandet =)

Nu ska jag springa och träffa My, hennes mamma, mormor, moster och kusin och äta på Nandos. Mumma! Helt underbart gott, det har jag saknat! Så nu måste jag allt skynda mig lite.

Pusss

Kommentarer
Postat av: Gunnar

MUMMA!! jag känner att jag älskar att du tar med det till london, de behövs lite emelie där nere med.. eller där uppe, ingen aning hur man säger..



Va trevligt med massa barn.. bara du har pli på dom.. haha!



Ha en bra första helg i london nu! LÅÅÅDA

2009-09-05 @ 10:41:31
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0