En sovmorgon som aldrig blir en sovmorgon....

Idag börjar jag två, ,då tänker man skönt då kan jag sova tills jag vaknar.... Nehe du! in your dreams.
Istället så är hela familjen därute uppe sen kl 7 och springer runt och fixar och donar precis jag inte alls låg och sov. Sen fick Dan den underbara idén att sätta på I´m a gummi bear till Siri så hon lyssnade på denna låten ungefär 5 gånger i rad! Nice ah?

Igår var på agency´n och fixade lite av det sista. Vi har fyllt i hundratals grejer men ändå behövde en sak till. Proof of adress där vi bor nu. Va fan ska det vara nödvändigt för. Man ska ge dem en räkning eller liknande för att visa att man verkligen bor på den adressen vi angett. Det är ju inte som i Sverige att man kan vi sitt pass sen är allt färdigt för här i detta underbara land tycker dem att det är kränkande att ha personnummer. Så varför inte göra allt så mycket krångligare. Jag ska även ge mig på att försöka skaffa en bankkonto denna veckan och det blir ett lika stort projekt! Jag älskar England!!!

Annars så känns det väldigt bra med lägenheten och jag och My är mer än laddade för att flytta den 26 september =) Vi har även bokat in att den 31 oktober är det inflyttnings/tjugoårs/halloween fest hemma hos oss! Festligt!

Det händer inte så mycket spännande i mitt liv annars... mest jobb och lägenhet för hela slanten nu. Fast idag anländer pappa och Sanne i London och det ska bli kul att springa ner och träffa dem en sväng även om det kanske inte blir förrens på fredag men ändå!

have it!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du jag kan inte den 31:e, vi har premiär för revyn då..

2009-09-16 @ 17:45:53
Postat av: Gunnar

Hej min rasmus!



Fan va kul med egen planerad fest! Lååååda! synd att man inte kan joina.. jag finns ju där klart i era hjärtan.. inte bara ditt utan alla på festen.. de hopppas jag. :) härligt att de rullar på för dig o att du trivs, som fisken i vattnet kan man säga.. :) massa pussar o kärlek till rasmus från din för evigt tossige men gode vän gunnar!

2009-09-18 @ 12:51:08
Postat av: Erika (Alexanders lillasyster)

Om du har ett svenskt korkort sa byta ut det till ett engelskt, det ar det lattaste sattet att fa bankkonto och allt annt som behover en adress har i England. Du kan hitta alla papper du behover pa posten for att byta korkort. Jag har gjort allt som du gor nu och vet hur krangliga dom ar.

2009-09-22 @ 10:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0