flytta!

Nu börjar det allt dra ihop sig till flytt. På lördag flyttar jag och My in i Paradiset!
Det ska bli väldigt spännande måste jag säga.!!!

idag har jag och camilla gått igenom hela hösten i jobb. det blir en del men ändå en hel del lediga måndagar, det ska bli riktigt skönt! Måndagar är alltid sköna att ha lediga!

men gott folk därhemma, har ni nu lust, tid över eller bara är sjukt trötta på Halmstad så kom och hälsa på mig! helger är alltid lediga! =)

Just det, jag fick mitt bank konto helt utan problem jag behövde bara visa mitt pass! Jag gillar lloyds, de rekomenderar jag!

nu har jag faktiskt inget mer att säga, jag ska nog gå och lägga mig nu! Men puss och kram


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Åhh va roligt för er!!! :) massa kul o flytta ju.. jag kommer snart.. vill de i alla fall.. ska kolla schemat nu i höst.. :) saknar min rasmus ju.. du måste lägga upp massa bilder på lägenheten sen.. vill se massa.. o uppdatera lite oftare, måste ju hänga med i ditt liv. :)

2009-09-24 @ 14:08:36
Postat av: Therese

Hej gumman! Lycka till med flytten idag, hoppas det inte regnar på er.. Saknar dig som vanligt, puss å kram!

2009-09-26 @ 11:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0