Mys i soffan

idag har varit en bra dag =)

intervjun imorse gick utan problem, som det ser ut nu så har jag nog fått jobbet =) Camilla ska möta mamman på tisdag och se hur vi kan få ihop tiderna men det blir nog bra!

Sen kom Dan och Siri hem så det har varit en ända lång mys dag idag, vi har varit och handlat, ätit indiskt och nu lägger Camilla Siri så vi kan sätta på en film och ligga och dega till i soffan! Mys. Det är så mysigt att vara tillbaka här igen, känns super!
Ganska skönt med en lung helg faktiskt, har inte haft det på väldigt länge. Jag tror min kropp behöver det!

nu blir det film!
Sov gott!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jonas

"en ända lång mys dag idag..."



Hmm... För det första: Om det är Mys dag stavas my med stort M. Och om det är mysdag så sitter det ihop. För det andra vet jag visserligen inte hur lång din ända är men en ändalång dag för mig är inte jättelång. Eller menar du enda...?



Åh, jag tycker det är så roligt att du skriver blogg igen :) Jag har saknat det här!



Kram Kram

2009-09-06 @ 02:17:53
Postat av: Emelie

Goooott!

Va bra att du är glad att du är tillbaka!

Najsbajs! :)

2009-09-06 @ 13:23:01
Postat av: Paulina

Va härligt för dig!! :)

men ska du jobba i två familjer nu eller?

saknar dig! puss

2009-09-07 @ 10:28:18
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Gobben

Eftersom du inte uppdaterat sen sist jag var här så får de bli en kommentar till här. hoppas de är gosegose barn som du får extra. :) älskar dig meine ralle :D haha..

2009-09-08 @ 15:47:07
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0